Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@15:37:23 GMT

جوانان گام دوم انقلاب را همچون گام نخست پیش ببرند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۰۹۳۸

جوانان گام دوم انقلاب را همچون گام نخست پیش ببرند

رئیس دانشگاه آزاد واحد خمین، با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در برابر توطئه های دشمنان، گفت: لازم است جوانان از ظرفیت بالای علمی و فناوری کشور استفاده کرده و گام دوم انقلاب را همانند گام اول پیش ببرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « حسین خسروی» امروز(13 آبان) در جمع راهپیمان بروجرد، گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است

 

رئیس دانشگاه آزاد واحد خمین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی شکوه وحدت مردم و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خسروی ادامه داد: ۱۳ آبان یادآور تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و کشتار دانش آموزان و دانشجویان به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

 

وی افزود:  دانش‎آموزان و دانشجویان امروز باید با تاکید بر اصل بصیرت و تقویت آگاهی تلاش کنند راه نوجوانان و جوانان نسل اول و دوم انقلاب را ادامه دهند.

 

خسروی ۱۳ آبان ۵۸ را انقلاب دوم دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان ملت ایران در نسل اول و دوم افتخار آفریدند و امروز وظیفه نسل جوان است تا با اجرای پیام رهبری مبنی بر گام دوم‌انقلاب تلاش کنند.


وی با اشاره به پشتوانه مردمی نظام اسلامی ایران، افزود: امروز به حمد الله در سایه خون شهیدان و هدایت و رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران به رغم توطئه های دشمنان رشد و پیشرفت خوبی داشته است.

 

خسروی افزود: امروز ملت ایران در زمینه دانش فناوری هسته ای و هوا فضا به بسیاری از علوم و فنون نظامی در جهان شناخته شده است و این افتخارات به برکت خون شهدا به دست آمده است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی اردبیل آمریکا شبستان یزد گام دوم انقلاب فناوری هسته ای استکبار ستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟