Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوست محمد کلیم معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  : وزش این باد به نسبت شدید ضمن کاهش کیفیت هوا و دید افقی، موجب کاهش دما نیز می‌شود به طوریکه انتظار می‌رود دمای هوا بین ۵ تا ۱۰ درجه سلسیوس در اکثر نواحی استان سردتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: از سه شنبه تا پنج شنبه ضمن تداوم وزش باد به نسبت شدید و کاهش دما در شمال استان، در سایر نقاط استان نیز وزش باد‌های شمالی با شدت کمتر روی می‌دهد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: دوشنبه شب و سه شنبه شرایط برای رگبار‌های پراکنده، گاهی رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای در سطح استان به ویژه شمال و جنوب شرق استان مهیا است و احتمال جاری شدن موقتی رواناب وجود دارد.

کلیم در بخش دیگری به ادامه فعالیت طوفان حاره‌ای ما‌ها در شمال اقیانوس هند اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود از اواخر وقت امشب تا چهارشنبه دریای عمان مواج و متلاطم شود.

او  ادامه داد: توصیه می‌شود در روز‌های پیش رو تردد‌های دریایی شناور‌های سبک و قایق‌های ماهیگیری محدود و از شنا کردن در دریا خودداری شود.

انتهای پیام/ع

وزش باد در سیستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر و فعالیت سامانه ناپایدار از امروز تا روز چهارشنبه بر فراز استان، اظهار داشت: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید، در برخی مناطق مستعد احتمال گردوخاک و بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ، به ویژه در غرب و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش ابر در برخی مناطق شرق و شمال و روز سه شنبه احتمال رگبارهای پراکنده و موقت در این مناطق و در سطح استان، افزایش شدت وزش باد، گاهی تندباد لحظه‌ای انتظار می‌رود.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق ۲ تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن به ۱۱ درجه بالای صفر بالای می‌رسد.

کد خبر 6098259

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور