Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکصد و نهمین مدرسه احداثی بنیاد مستضعفان در مناطق کم برخوردار کشور در نسیم شهر استان تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، یکصد و نهمین مدرسه بنیاد مستضعفان در مناطق کم برخوردار با حضور موسی برزگری، معاون بنیاد مستضعفان در نسیم شهر استان تهران افتتاح شد.

موسی برزگری در این مراسم گفت: با افتتاح این مدرسه ۱۰ کلاسه مجموع کلاس‌های درس احداث شده توسط بنیاد مستضعفان به ۳۵۴ کلاس در قالب ۱۰۹ مدرسه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنیاد مستضعفان علاوه بر احداث این ۱۰۹ مدرسه، تاکنون حدود ۴۰۰ مدرسه در روستا‌های دورافتاده و محروم را نیز تعمیر و تجهیز کرده است که در مجموع برای ساخت، تعمیر و تجهیز این مدارس بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجتماعی شده است.

معاون بنیاد مستضعفان به تشریح خدمات بنیاد مستضعفان برای دانش آموزان مناطق محروم پرداخت و گفت: در سال ۹۷ بیش از ۱۸۶ هزار دست البسه و کفش توسط بنیاد مستضعفان بین دانش آموزان مناطق محروم ارسال شده است که این روند در سال جاری ادامه دارد. همچنین ۱۷۰ هزار دانش آموز مقطع متوسطه از خدمات پروژه ارتقاء سطح علمی بنیاد مستضعفان بهره برده اند.

برزگری در پایان افزود: بنیاد مستضعفان در این طرح با برگزاری آزمون‌های آزمایشی در مناطق محروم و توزیع کتب، نرم افزار و مجلات آموزشی بحث استفاده برابر از فرصت‌های تحصیلی در سراسر کشور را پیگیری می‌کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدرسه بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های آموزشی در مناطق محروم کرج

ایسنا/البرز نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج خواستار تسریع و توجه ویژه به توسعه زیر ساخت‌های آموزشی در محلات کم برخوردار شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با تبریک هفته روز معلم اظهار کرد: عظمت هفته معلم به عظمت شغل این قشر از افراد زحمتکش و فرهیخته کشورمان است.

علیرضا رحیمی توجه و تکریم و تعظیم در برابر معلم را تکریم و تعظیم در برابر ادب، اخلاق، علم، نور و هدایتگری، حرمت داشتن و تعیین مرزها و آموزش آن به فرزندان دانست و افزود: امروزه دانش آموزان بیشترین وقتشان در ساعات روز را در مدرسه می‌گذرانند و در اوج انرژی روزانه زحمت این هدایتگری، تربیت و آموزش به دوش این نقش آفرینان شغل انبیاست.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از قداست شغل معلم به اندازه با شغل انبیاء یادکرد و گفت: امیدوارم دولت‌ها و دستگاه‌های متولی به امرمعیشت معلمین، فرهنگ سازی افزایش تکریم و تعظیم در برابر معلمان اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری در برابر این قشر زحمتکش و همدوش با مجموعه مدیریت شهری در عرصه شهر در کنار این عزیزان و حامی آنها  قرار دارد و حمایت‌های خود را تا آنجایی که توانسته در دوره ششم افزایش و نشان داده است.

رحیمی در پایان اظهار امیدواری کرد که موضوع تجهیز و توسعه زیرساخت‌های آموزشی مخصوصاً در محلات کم برخوردار که مورد دستور کار استاندار محترم واقع شده هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های آموزشی در مناطق محروم کرج
  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم