Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت برق اندیس فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد پس از آنکه توفان سواحل اقیانوس اطلس در جنوب غربی فرانسه را در نوردید، ۳۰ هزار خانوار همچنان از داشتن برق محروم هستند.

مدیریت شبکه برق منطقه اعلام کرد در «نوول-آکیتن» برق ۳۰ هزار خانوار قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت قرار است تا ساعت آینده آمار جدید را اعلام کند.

توفان املی (Amélie) که با باد‌های با سرعت بیش از ۱۶۰ کیلومتر در ساعت همراه بود، عصر یکشنبه در مناطق ساحلی فرانسه به قطع درختان و مسدود شدن خیابان‌ها منجر شد و بیش از ۱۴۰ هزار خانوار را از داشتن برق محروم کرد.

شرکت ملی راه آهن همچنین از تاخیر چند ساعته قطار‌ها در منطقه در بامداد دوشنبه خبر داد. با سقوط ۵۰ درخت بر روی خطوط راه آهن حرکت قطار‌ها در جنوب غربی فرانسه مختل شد. برای از سرگیری حرکت قطار‌ها پاکسازی منطقه ضروری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرانسه حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت : شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران فروش بلیت های قطار را اینترنتی کرد و فروش بلیت ها را در اختیار ۳ اپلیکیشن در تهران قرار داده است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، فرهاد دوایی اظهار داشت: شرکت راه آهن انحصار فروش بلیت قطار را در اختیار 3اپلیکیشن که یکی از آن ها علی باباست قرار داده در صورتی که شرکت راه آهن می توانست به تمام 2 هزار آژانس سراسر کشور وب سرویس بدهد تا آن ها نیز بتوانند روی سایت خود نسبت به فروش بلیت قطار اقدام کنند

وی افزود: در حال حاضر 99درصد بلیت های قطار روی سایت علی بابا قرار دارد.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با این اقدام فروش تمام بلیت های قطار در 3اپلیکیشن انحصاری شده است؛ مشابه اتفاقی که برای بلیت های هواپیما در اربعین سال گذشته رخ داد، امسال برای بلیت های قطار رقم زدند.

دوایی بابیان اینکه شرکت راه آهن باید به تمام آژانس های مسافرتی وب سرویس می داد تا از بیکار شدن آژانس های مسافرتی جلوگیری کند خاطرنشان کرد: با این اتفاق آژانس های مسافرتی دیگر سهمی در فروش بلیت قطار نخواهند داشت و بیکار خواهند شد که به صنعت گردشگری و حمل ونقل ایران لطمه زیادی وارد خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • تعلیق بودجه دانشگاه فرانسوی به دلیل حمایت از فلسطین
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟