Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@00:02:27 GMT

آب آشامیدنی ۸ روستای گلوگاه وصل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۱۶۷۷

آب آشامیدنی ۸ روستای گلوگاه وصل شد

مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: پس از بارش شدید باران، وقوع سیل و قطعی آب شرب ۹ روستا در شهرستان گلوگاه با تلاش اکیپ امدادی تاکنون آب آشامیدنی ۸ روستا وصل و وارد مدار شده است.
او افزود: در ساعات اولیه وقوع سیل در روستا‌های شهرستان گلوگاه بلافاصله گروه‌های امدادی و گروه اتفاقات شرکت در محل حاضر شدند و پس از تلاش بی وقفه با بازسازی و ترمیم تاسیسات آبرسانی توانستند آب ۸ روستا را وصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی گفت: از مجموع روستا‌های مهدیرجه، ولمازو، لمراسک، ریحان آباد، تیرتاش، خورشیدکلاء، وزوار، اوراد و رمدان فقط آب شرب روستای خورشید کلاء به دلیل کدورت چشمه و فقدان راه دسترسی هنوز برقرار نشده، اما تلاش اکیپ امدادی برای وصل مجدد آب آشامیدنی این روستا همچنان ادامه دارد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران از توزیع آب آشامیدنی با تانکر‌های سیار در روستای خورشید کلاء تا وصل آب خبر داد و افزود: بر اساس برآورد اولیه تاکنون سیل بیش از ۲۰ میلیارد رالم خسارت به تاسیسات آبرسانی ما در این ۹ روستا‌ها وارد کرد البته کارشناسان ذیربط در حال انجام بررسی برای محاسبه دقیق خسارات هستند که متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ س خدمت رسانی آب و فاضلاب روستایی مازندران برای حل مشکل قطع آب در گلوگاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده ثبتی روستای تاریخی فهرج با بافت تاریخی سنتی و با تکیه بر گردشگری تاریخی و طبیعی و به ویژه گردشگری اقتصادی قرار است در کنار ۸ روستای دیگر از کشورمان به عنوان کاندیدای دهکده جهانی در یونسکو مورد بررسی قرار گیرد.

در حال حاضر شاهد انجام اقدامات شاخصی از مرمت بناها گرفته تا معرفی جذابیت‌های طبیعی و کشاورزی این روستا هستیم چرا که این روستا قابلیت دست یافتن به این ویژگی مهم را دارد.

کد خبر 6097680

دیگر خبرها

  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • عبور از رودخانه با طناب
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • رویش گل‌های بهاری در دل کوه‌های روستای شوراب + فیلم
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  •  تلاش ۷۰ گروه امدادی برای رفع آبگرفتگی بارندگی ها