Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@12:42:31 GMT

فریاد مرگ بر آمریکا در دیار میرزاکوچک‌ خان طنین‌انداز شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۱۸۴۸

فریاد مرگ بر آمریکا در دیار میرزاکوچک‌ خان طنین‌انداز شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

دانش‌آموزان و دانشجویان استان گیلان با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از تهدید‌ها و اقدامات خصمانه این دولت‌ها علیه ملت ایران نشان دادند. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، راهپیمایی 13 آبان روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان در میدان شهدای ذهاب، میعادگاه اصلی استکبارستیزی مردمان شهر باران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانش‌آموزان و دانشجویان استان گیلان با در دست داشتن پلاکاردهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از تهدید‌ها و اقدامات خصمانه این دولت‌ها علیه ملت ایران نشان دادند.

13 آبان یادآور مقاطعی پراهمیت و راهبردی در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران و نماد استکبارستیزی و شکست‌ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با آمریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر است.

حال و هوای 13 آبان 98 ‌بجنورد به روایت تصاویریوم الله 13 آبان بندرعباس به روایت تصویر13 آبان تماشایی در همدان+ تصاویر

تسخیر لانه شیطان که توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نام گرفت و همچنین به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان پیشگام انقلاب اسلامی در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران که در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در امور کشور توسط دژخیمان پهلوی به شهادت رسیدند.

نوجوانان نسل چهارم، خود را مهیای ورود به عرصه‌های مختلف نبرد با دشمنان و شیاطین عالم می‌کنند و آماده‌اند تا  به فرموده رهبر و مقتدای خود قله‌های بلند تهذیب، تحصیل و ورزش را از آن خود کنند.

نسل تمدن‌ساز ایران اسلامی، امروز به خوبی می‌دانند دشمنان مأیوس شده از جنگ نظامی با ملت ایران، راه‌های جدیدی را برای نفوذ در فرهنگ، اقتصاد و سیاست این سرزمین هدف‌گذاری کرده‌اند، پس همگام با کسب مهارت‌های نظامی و دفاعی، قلم و اندیشه خود را نیز مهیای نبرد با دشمنان می‌کنند و آماده‌اند تا در کنار گروه‌های مختلف مردم، پرچم مقدس ایران عزیز را در جای جای گیتی به اهتزاز درآورند.

دانش آموزان گیلانی با تأسی از راه امام حسین(ع) فرهنگ انقلابی خود را تجلی بخشیده با حضور گسترده خود در خیابان‌ها، در روز 13 آبان با سر دادن شعار "هیهات من‌الذله" مشت محکمی بر دهان استکبار می‌کوبند.

یکی از حاشیه‌های مراسم امسال در دست داشتن آدمک و کاریکارتورهای دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در دست تظاهرات‌کنندگان خوش‌ذوق گیلانی بود.

رهبر انقلاب در دیدار روز گذشته خطاب به دانش‌آموزان و دانشجویانی که به‌مناسبت 13 آبان به حسینیه‌ امام خمینی(ره) آمده بودند، فرمودند: "نسل نو و پرشور و تشنه‌ تلاش و کار؛ امروز بحمدالله نسل جوان کشور ما این خصوصیات را دارند: سرشار از نیرو و توان و انگیزه و آماده برای هر کاری که احساس وظیفه کنند که باید این کار را انجام داد وجود میلیون‌ها جوان در کشور - کشوری که این همه ظرفیت کار و تلاش دارد - یک نعمت بزرگی است".

یکی از راهپیمایان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شعار مرگ بر امریکا تا آخر عمر ما ادامه دارد و آمریکا کشوری است که تفرقه‌افکنی و نفاق را در کشورهای منطقه بوجود آورده است.

دانش‌آموزان گیلانی همگی یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند و از ظلمی که در حق ایران می‌شود ابراز انزجار می‌کردند.

یکی از دانشجویان با بیان اینکه با پیشرفت علمی روز‌به‌روز قوی‌تر می‌شویم افزود: با پرورش استعدادهای نخبگان علمی و حمایت از آنها می‌توان ایران را به کشوری شکست‌ناپذیر تبدیل کرد.

نسل چهارم انقلاب یعنی کودکان دانش‌آموز هم همپای مربیان و معلمان خود آمدند تا بگویند گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در کسب علم و دانش بیش از پیش می‌کوشند.

یکی از جانبازان دفاع مقدس که روی ویلچر آمده بود تا پیمانی دوباره با رهبر معظم انقلاب ببندد گفت: اگر رهبرم دستور دهد حالا هم آماده مبارزه‌ام تا جانم را در راه اسلام و انقلاب فدا کنم و تا آخرین نفس فریاد میزنم مرگ بر امریکا.

انتهای پیام/ ع

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم قدرتمند چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

 تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی‌های پیاپی و عبور از تیم‌های قدرتمندی چون آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در صربستان، دیدار حساسی را مقابل چین تایپه برگزار کرده و راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

در دیدار نیمه‌نهایی که بنا به قوانین ISF (فدراسیون جهانی ورزش مدارس) برنده به صورت سه دست از پنج دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران پس از شکست در دو دست اول با نتیجه مشابه ۲۸ بر ۲۶، در دست‌های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد تا کار به دست پنجم بکشد. دانش‌آموزان والیبالیست کشورمان در این دست حساس با برتری در رالی امتیازات و تلاش پایاپای حریف، در نهایت توانایی و غیرت خود را به رخ کشیده و با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ دست پنجم را نیز به سود خود خاتمه دادند تا با شایستگی راهی فینال مسابقات شوند.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا راس ۲۰:۳۰ شب به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمانی خواهند رفت که موفق به شکست ترکیه شده و به فینال راه یافته است. آلمان پیش از این یکبار در دور گروهی مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا