Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@08:47:58 GMT

رییس جمهور به کرمان میرود

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۱۹۸۶

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از سفر رییس جمهور به استان کرمان در روز دوشنبه هفته آینده ۲۰ آبان ماه خبر داد. ناطقان: "شهباز حسن‌پور" گفت: همانگونه وعده داده شده بود خوشبختانه بحث سفر رییس جمهور به استان کرمان قطعی شده و امیدواریم این سفر برای مردم دیار کریمان برکات زیادی به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از افتتاح بیش از ۱۲ هزار میلیارد پروژه در این سفر خبر داد و بیان کرد: رییس جمهور در ابتدا به شهرستان رفسنجان سفر خواهد کرد و پس از آن افتتاح کارخانه آهن اسفنجی در شهرستان بافت و سپس ده‌ها پروژه دیگر در شهرستان سیرجان از جمله اولین کارخانه ذوب جهان فولاد سیرجان با سرمایه‌گذاری مشترک گل‌گهر سیرجان و مس سرچشمه را به بهره‌برداری خواهند رساند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که احتمالا چندین پروژه دیگر نیز در این سفر با حضور رییس جمهور کلنگ‌زنی خواهد شد، تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان‌های بردسیر و سیرجان و در مجموع استان کرمان رفته رفته به بهشتی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاری تبدیل خواهد شد و مهر صحت این ادعا افتتاح بیش از ده میلیارد تومان پروژه در یک روز در این خطه با حضور دکتر روحانی است.

وی نیروی انسانی استان کرمان را بزرگترین سرمایه استان و کشور دانست و بیان کرد: افتتاح این گونه پروژه‌ها در تمامی نقاط کشور هم افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی و هم برگ برنده‌ای در ایام ۱۳ آبان‌ماه (روز مبارزه با استکبار جهانی) است زیر از یک‌سال گذشته آمریکا تحریم‌های ظالمانه‌ای بر علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده بود، که این افتتاح ها نشان از پیروزی ملت ایران و شکست سیاست‌های خصمانه آمریکا است.

حسن‌پور روز دوشنبه هفته آینده را روز میعاد کرمانی‌ها با رییس جمهور اعلام کرد و افزود:  اکثر پروژه‌های که امروز انجام شده توسط متخصصین ایرانی بوده که این یک افتخار برای نظام جمهوری اسلامی است. منبع: ایسنا برچسب ها: رئیس جمهور ، کرمان ، سفر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس جمهور کرمان سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

استاندار قم گفت: ابراهیم رییسی رییس جمهور، روز بیستم اردیبهشت ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد آقامیری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری در سالن کرامت استانداری، ادامه داد: در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مصوبات سفر دور نخست طی سفر دوم ریاست‌جمهوری دنبال خواهد شد، افزود: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌است.

استاندار قم ادامه داد: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استانها اختیارت چندانی ندارند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری بصورت نامحسوس بصورت مرتب عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به نزدیکی به فصل گرم سال، اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.

آقامیری همچنین گفت:‌ فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و غیره نکرده و برخورد قاطعانه‌ می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد