Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسنی‌نیا گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه مشاورهای وقفی را در استان‌ها مستقر کرده تا وقف‌های خیرین را به سمت حل مشکلات مهم جامعه همچون ازدواج و اشتغال هدایت کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: برنامه «صبح و گفتگو» با موضوع بخشش و گذشت در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام «امرالله حسنی نیا»، معاون اوقافی سازمان اوقاف و امور خیریه از آنتن رادیو گفت و گو پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام حسنی نیا در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار کرد: بخشش و هدیه دادن از جمله دستورات دین اسلام و مکتب تشیع به مسلمانان است.

 

معاون اوقافی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: یکی از مصادیق بخشش و ایثار در سازمان اوقاف و امور خیریه بخشش و وقف اموال و دارایی های افراد به عنوان ثمره عمر آنها است، این کار ضمن رفع بخشی از مشکلات جامعه آرامش را در بین مردم جاری می کند.

 

وی با اشاره به تأکید قرآن کریم به گذشت و بخشش و انفاق در راه خدا ابراز کرد: انفاق و هدیه دادن موجب رفع مشکلات کشور و رفع اختلافات طبقاتی می شود.

 

حسنی نیا در پایان خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه طبق نیازسنجی ها و بررسی خلأهای موجود در کشور، مشاورهای وقفی را در استان های مختلف مستقر کرده تا وقف های خیرین را به سمت حل مشکلات مهم جامعه مانند ازدواج و آسیب های اجتماعی و ... هدایت کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی اردبیل کانون های مساجد روز 13 آبان مجلس مشکلات اجتماعی سبک زندگی اسلامی وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح با اشاره به اینکه مشاوره ژنتیک در سطح استان البرز در یک مرکز دولتی و پنج مرکز غیردولتی ارائه می‌شود، از ارائه این نوع مشاوره به ۵ هزار و ۳۷۸ نفر در سال گذشته در راستای پیشگیری از معلول زایی خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز عنوان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۲ خانواده از یارانه مشاوره ژنتیک و کمک هزینه آزمایش‌های پرهزینه مربوطه استفاده کرده‌اند. در مجموع ۵۷ خانواده دارای سه یا چهار معلول از خدمات مشاوره ژنتیک به صورت رایگان بهره مند شدند.

وی با اشاره به پرداخت هزینه آزمایش‌ها تا سقف ۱۵ میلیون تومان از سوی بهزیستی مطرح کرد: در سال گذشته طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها برای یک هزار و ۵۷۷ زن سرپرست خانوار و طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌های سالمندی برای ۵ هزار و ۹۶۸ نفر اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: برای خانواده‌های دارای عضو معلول با نظر مددکار مربوطه مشاوره ژنتیک ارائه و آزمایش‌های ژنتیک نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

کد خبر 6098166

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند