Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بانک سینا گزارش یک ماهه منتهی به ۳۰ مهرماه ۹۸ را به سازمان بورس ارائه کرد که بر اساس آن ۶٫۴۷۴ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال از درآمد بانک ۱۰ هزار میلیارد ریالی وسینا، از محل تسهیلات مشارکت مدنی، ۱٫۱۱۴ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال از محل جعاله، ۵٫۸۶۳ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال از محل سرفصل سایر تسهیلات و بقیه از محل دیگر انواع تسهیلات به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش منتشره حاکی از آن است که بانک سینا در یک ماهه منتهی به پایان ماه هفتم سال جاری، از محل تسهیلات اعطایی به مشتریان ۲٫۰۲۰ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال درآمد به دست آورده است.

در عین حال، این بانک بورسی از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه، ۱۱٫۹۳۱ میلیارد و ۸۹۷ میلیارد ریال به سپرده گذاران سود پرداخت کرده است.

بانک سینا دراین ۷ ماه، ۹٫۲۳۷ میلیارد و ۵۱۷ میلیارد ریال به سپرده های سرمایه گذاری بلندمدت، ۲٫۰۴۳ میلیارد و ۴۱۰ میلیارد ریال به سپرده های کوتاه مدت و ۵۶۸ میلیارد و ۷۲۲ میلیارد ریال به گواهی های سپرده سرمایه گذاری عام، سود پرداخته است.

بر اساس این گزارش، سود پرداختی بانک سینا به سپرده های سرمایه گذاری در یک ماهه منتهی به پایان مهرماه ۹۸ نیز ۱٫۷۱۸ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال گزارش شده است.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند