Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از یک‌هزار و 200 نوزاد در بیمارستان کنگان متولدشده که عمدتاً به‌صورت طبیعی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،رییس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در گفت گو با خبرنگار سپاس گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از یک‌هزار و 200 نوزاد در بیمارستان کنگان متولدشده که عمدتاً به‌صورت طبیعی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن حیدری با اشاره به اینکه 62 درصد زایمان‌ها به‌صورت طبیعی انجام‌شده افزود: برنامه ترویج زایمان طبیعی یکی از دستورالعمل‌های طرح تحول نظام سلامت بوده که بیمارستان کنگان گام‌های مؤثری در پذیرش مادران باردار کنگانی و سایر شهرستان‌های همجوار، افزایش موالید، کاهش سزارین‌های الکتیو (انتخابی) و کنترل شاخص سزارین در این مرکز درمانی برداشته است.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بیان داشت : چهار پزشک متخصص زنان و 25 ماما در بخش زایشگاه بیمارستان کنگان  مشغول به ارائه خدمت‌ هستند.

گفتنی است که بیمارستان کنگان بیشترین آمار تولد را در جنوب استان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

دیگر خبرها

  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال