Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو اسبق سازمان انرژی اتمی ایران گفت: از زمانی که جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید افول آمریکا شروع شده است و این روند در زمان کنونی سرعت گرفته است، از طرف دیگر وجود فرد فاسدی همچون ترامپ در پست ریاست جمهوری آمریکا یکی از نشانه‌های بزرگ اضمحلال این کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احسان خانه آباد، عضو اسبق سازمان انرژی اتمی ایران طی بازدید از غرفه صبح توس در نمایشگاه بین‌المللی مشهد نتیجه اعتماد به آمریکا را چیزی جز ضرر برای کشور ندانست و اظهار کرد: مهم‌ترین بحثی که در این خصوص می‌توان بیان کرد، همان تصویری بود که آقای مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس بر روی پیراهن خود نشان داد که نوشته بود که راه حل مشکلات کشور اطاعت از رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه در موضوع برجام تفکری که از زمان ابتدای انقلاب وجود داشته است بروز پیدا کرد و بر خلاف آنچه رهبری فرموده بودند اقدام کرد از این رو رهبری در آن برهه زمانی اعلام فرمودند من به آمریکا اعتماد ندارم اما پس از چند ساعت عده‌ای از سیاست‌مداران و مسئولان اعلام کردند که ما به آمریکا اعتماد داریم.

خانه آباد با اشاره به اینکه رهبری بر رعایت یک سری شروط در مذاکره با آمریکا تأکید داشتند، گفت: متأسفانه مسئولان ما در همان زمان شروطی که رهبری مدنظر داشتند را رعایت نکردند و از این رو مسلم است زمانی که شروط رهبری رعایت نشد کشور به دستاوردهایی که می‌خواهد دست نمی یابد.

عضو اسبق سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرد: اعتماد به دشمن یک حماقت بزرگ است، دشمنی که قسم خورده تا شما را نابود کند تحت هیچ شرایطی با شما مذاکره نمی‌کند مگر اینکه در شما یک قدرتی را دیده که حاضر شده پای میز مذاکره بنشیند از این رو آمده تا با حقه و نقشه شما را فریب دهد.

 وی ساده‌لوحی برخی مسئولان را حاصل دنیا طلبی آن‌ها دانست و یادآور شد: متأسفانه این افراد ساده‌لوح همچنان به دنبال آمریکا حرکت می‌کنند و می‌خواهند با تصویب CFT و FATF نظر آمریکا را نسبت به خود تغییر دهند که در اشتباه کامل به سر می‌برند زیرا این لوایح از برجام به مراتب بدتر هستند.

خانه آباد تأکید کرد: از زمانی که جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید افول آمریکا شروع شده است و این روند در زمان کنونی سرعت گرفته است، از طرف دیگر وجود فرد فاسدی همچون ترامپ در پست ریاست جمهوری آمریکا یکی از نشانه‌های بزرگ اضمحلال این کشور است.

عضو اسبق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان این که وعده الهی است که ظلم پایدار نمی‌ماند، گفت: بر اساس این وعده الهی آمریکا که بزرگ‌ترین ظالم جهان است به امید خدا پایدار نخواهد ماند و به زودی با رهبری مقام معظم رهبری، پایگاه‌های بسیجمان را در نیویورک و سانفرانسیسکو برپا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • ایروانی: شروع‌کننده جنگ علیه اسرائیل نبودیم
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • پیروزی بدون جنگ