Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@18:04:49 GMT

بیانیه مشترک سه نهاد دولتی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۳۱۲۰

وزارت جهاد کشاورزی، سازمان استاندارد و گمرک بیانیه مشترکی درباره ذرت های آلوده صادر و اعلام کردند که از ترخیص ذرت‌های آلوده و ورود آنها به کشور ممانعت شده است. ناطقان: به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، این وزارتخانه به همراه  سازمان استاندارد و گمرک  درباره اخبار منتشر شده در خصوص واردات ذرت‌های آلوده در فضای مجازی بیانیه مشترکی صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: پیرو انتشار اخبار متناقض درباره ورود ذرت‌های آلوده، به هموطنان اطمینان می‌دهیم، کیفیت و سلامت ۳۵۰ هزار تن ذرت قبل از ورود به کشور را سه مرجع نظارتی سازمان ملی استاندارد ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان دامپزشکی پایش و تایید کرده اند و سپس مجوزهای لازم برای ترخیص صادر شده است؛ لذا مصرف کنندگان  نسبت به سلامت ذرت‌ها و محصولات تهیه شده از این محموله هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

در این بیانه تاکید شده است، برای ذرت‌هایی که آلودگی آن در آزمایش‌های متعدد به اثبات رسیده، مجوز ورود به کشور صادر نشده و از ترخیص آن‌ها ممانعت شده است. بدیهی است، برای ارکان مختلف دولت، همواره سلامت و ایمنی مواد غذایی جامعه در اولویت قرار دارد. منبع: مهر برچسب ها: بیانیه مشترک ، سه نهاد دولتی ، ذرت آلوده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیانیه مشترک سه نهاد دولتی ذرت آلوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه‌ای مهم درباره عملیات نظامی عصر امروز به یک کشتی عبوری مشکوک در سواحل یمن منتشر خواهد کرد.

گفتنی است پیشتر عصر امروز (دوشنبه)، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کد خبر 6092612

دیگر خبرها

  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید