Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:11:12 GMT

کاپلو: میلان بی‌شخصیت شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۳۵۶۴

سرمربی سابق روسونری از وضعیت و عملکرد این تیم در فصل جاری رقابت‌های سری A انتقاد کرد و بازیکنانش را سطح پایین دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فابیو کاپلو اوضاع و احوال بحرانی تیم فوتبال میلان را ناشی از بی‌شخصیت شدن این تیم می‌داند.

سرمربی سابق روسونری که شب گذشته (یکشنبه) شاهد شکست خانگی 2 بر یک این تیم مقابل لاتزیو بود - شکستی که سبب شد میلان بدترین شروع خود در سری A طی 78 سال گذشته را تجربه کند - با ابراز نگرانی درباره وضعیت تیمی که در دهه 90 با آن افتخارات فراوانی کسب کرد، به رادی آنچو اسپورت ایتالیا گفت: میلان به دردسر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بازیکنان این تیم سطح فوق‌العاده‌ای ندارند و این برای هر کسی قابل تشخیص است. آنها دارند با ترس بازی می‌کنند.   در میان همه بازیکنان میلان انتقادات کاپلوی 73 ساله بیشتر متوجه دو بازیکن این تیم بود؛ لوکاس پاکتا و رافائل لئائو. او این دو بازیکن را در حد انتظار ندانست و افزود: آنها هیچ شخصیتی ندارند و در حد ارزشی که برای‌شان تعیین شده بود، عمل نکرده‌اند. پاکتا بازیکن خوبی است اما الان چنین چیزی را نشان نمی‌دهد. لئائو هم با بازی‌اش مقابل لاتزیو مرا عصبی کرد. او زمانی که میلان تملک توپ ندارد هم باید به بازی کردن ادامه دهد. روز گذشته او فقط زمانی بازی می‌کرد که پا به توپ بود. باز هم تکرار می‌کنم. مشکلاتی که میلان با آن دست به گریبان است، بیشتر روانی است تا فنی.   کاپلو افزود: وقتی در تیم‌تان کیفیت زیادی ندارید و مغزتان هم کار نمی‌کند، عملکرد تیم هم تحت تأثیر قرار می‌گیرد. من در این تیم هیچ رهبر یا کاپیتانی نمی‌بینم. منظورم بازیکنی که بازوبند به بازو می‌بندد نیست، بلکه بازیکنی که بتواند ایده‌های سرمربی تیم را توسعه دهد و کار گروهی تیم را فرماندهی کند.   میلان با قبول شکست مقابل لاتزیو به رده یازدهم جدول سری A سقوط کرده است.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند

گالتیه انتظار دارد لوپتگی در سن سیرو به قدرت برسد. 

كريستوف گالتیه، سرمربی کنونی الدحیل قطر، اعتراف کرده است که با باشگاه میلان در مورد جانشینی سرمربی این تیم، گفتگو کرده است.

طرفداری | گالتیه در بحبوحه فضایی نامشخص به قطر نقل مکان کرد، آن هم در حالی که اتهام آزار و اذیت نژادی علیه او مطرح بود. با این حال، این سرمربی فرانسوی از اتهاماتی که به دوران حضورش در نیس بر می‌گردد، تبرئه شده است. او که در حال حاضر در حال مربیگری در خاورمیانه است، به بازگشت به اروپا لینک شده است و گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که نام او در فهرست گزینه‌های مد نظر مدیران میلان قرار دارد.

انتظار می‌رود استفانو پیولی در پایان فصل از این باشگاه جدا شود. این سرمربی ایتالیایی به طور قابل توجهی به تیم رقیب در سری آ یعنی ناپولی، لینک شده است. گفتنی است که خولن لوپتگی، پائولو فونسکا سرمربی لیل، به همراه گالتیه به عنوان جانشین احتمالی پیولی در نظر گرفته شده‌اند.

گالتیه در مصاحبه با اکیپ تایید کرد که با آن باشگاه ایتالیایی مذاکره کرده است. او گفت:

حتی اگر با مدیران (میلان) صحبت نکرده باشم، این بسیار مایه مباهات است. به گمانم، به نظر رسید که آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند.

به نظر می رسد انتقال به سن سیرو در حال حاضر برای گالتیه منتفی است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی گاتزتا دلو اسپورت از گزینه‌های هدایت میلان

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال