Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از شناسایی و جمع آوری ۴۹۰ انبار غیرمجاز ضایعات بازیافتی از سطح شهر خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا صحراگرد با اشاره به اینکه طرح جمع آوری زباله گردها از مردادماه امسال آغاز شده و در هر منطقه توسطه ۳ اکیپ به صورت ۲۴ساعته در حال اجرا است، خاطرنشان کرد:۳اکیپ دیگر در هر منطقه به عنوان پشتیبان برای جمع آوری زباله گردها به صورت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود:تا کنون تعداد ۱۰هزارو ۲۴۰نفر زباله گرد جمع آوری و ۲۸۵ خودرو غیرمجاز جمع آوری زباله توقیف و به پارکینگ منتقل شده است، همچنین ۹۲هزار و ۹۸۶کیلوگرم زباله خشک از این زباله گردها نیز جمع آوری شده است. صحراگرد اظهار داشت:زباله گردها باعث پراکنش زباله و فروش مواد بازیافتی به مراکز غیرمجاز بازیافت می شوند، مراکزی که با بازیافت غیر اصولی و بدون رعایت مسائل بهداشتی با بازگرداندن این مواد آلوده به سطح جامعه، سلامت عمومی جامعه را مورد تهدید قرار می دهند. به همین منظور برای مقابله با این مراکز غیر مجاز تا کنون که  ۴۹۳ انبار غیرمجاز شناسایی و اعمال قانون شده اند. وی یادآور شد:اگر شهروندان تفکیک زباله را از مبدا  را به درستی انجام دهند و زباله های خود را در ساعت مقرر شده تحویل نیروهای جمع آوری زباله در مناطق مختلف شهری دهند، دیگر شاهد حضور زباله گردها در سطح شهر و به مخاطره افتادن سلامت عمومی جامعه نخواهیم بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انبار ضایعاتی مشهد بازیافت زباله شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات