Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی در بخش اصلی جشنواره فیلم «کلکته» هند رونمایی میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، این فیلم تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی این فستیوال محسوب میشود که با 14 فیلم دیگر از 13 کشور از 8 تا 15 نوامبر به رقابت می‌پردازد. همچنین همزمان با پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» از پوستر بین‌المللی فیلم نیز رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«زنانی که با گرگ‌ها دوید‌ه‌اند» نخستین ساخته امیراطهر سهیلی به شمار میرود و تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شرف الدین برعهده داشته است و شورای شهر مشهد نیز یکی از حامیان این فیلم بوده است. لعیا زنگنه تنها بازیگر این فیلم سینمایی ست.

درخلاصه داستان فیلم آمده است که هزاران سال قبل یونس شک می‌کند، می‌لغزد و آنجا که باید داستانش در اوج تمام شود طعمه ماهی می شود و شکم ماهی آغاز داستان یونس می‌شود. اکنون هزاران سال بعد ژاله شک می‌کند، می لغزد و آنجا که باید داستانش در اوج تمام شود «زنانی که با گرگها دویده اند» آغاز می شود.

امیر اطهر سهیلی، کارگردان 35 ساله مشهدی پیش از ساخت «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی‌اش، سابقه کارگردانی چندین فیلم کوتاه، مستند و تله فیلم را داشته است. از جمله جوایز و موفقیت‌های کارنامه حرفه‌ای او، می‌توان به انتخابش به عنوان" هنرمند برگزیده استان خراسان رضوی در سال 1388" ، جایزه بهترین فیلمنامه ، کارگردانی، تدوین و تصویربرداری در  هفتمین جشواره منطقهای سینمای جوان برای فیلم کوتاه " زندگی ، جنگ و دیگر هیچ" ، تقدیر بهترین فیلم از جشنواره فیلم سکانس بیداری و تقدیر در فستیوال فیلم دهلی برای فیلم کوتاه "مرثیه ای برای ژاله و قاتلش" اشاره کرد.

جشنواره فیلم «کلکته» یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم آسیا است که در سال ۱۹۹۵ در هندوستان تأسیس شده است. این جشنواره که به عنوان قدیمیترین جشنواره فیلم هندوستان به حساب میآید به همراه جشنواره «گوآ» جزو جشنواره‌های مورد تایید انجمن تهیه‌کنندگان جهانی فیلم FIAPF (فیاپف) در هندوستان به شمار میآید.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده فیلمنامه: امیر اطهر سهیلی و حسام سامری زاده، تدوین: حسن حسندوست،  مدیر فیلمبرداری:علی عظیم زاده، مدیر تولید: حسین رستم پور، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، مدیر جلوه های ویژه: علی ابراهیمی ثانی، مدیر چهره پردازی: امید گلزاده، مجری چهره پردازی: رعنا فلاحیان، صدابردار: محسن طیبی، موسیقی : میلاد قنبری، صدا گذار: حسن مهدوی، مدیر دوبلاژ: محمدرضا صولتی، طراح گرافیک : سینا افشار، مدیر تدارکات: حامد نسطورپورطهرانی، دستیار اول کارگردان: حسام سامری زاده، مدیر برنامه ریزی: رضا شریفی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، روابط عمومی: علیرضا گرانپایه، عکاس: اردلان آذرمی، دستیار فیلمبردار: مهدی حسینی، مدیر صحنه: فرهاد رضایی، گروه کارگردانی: مهتاب جامعی، مسعود زرگران، سرمایه گذاران: امیر اطهر سهیلی و جواد نظری.

 

بیشتر بخوانید: کلاهبرداری با فروش لینک دانلود فیلم نقد و بررسی «زنده‌باد مرگ»با حضور بهروز افخمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی جشنواره کلکته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد