Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در پی میزبانی این دانشگاه برای برگزاری بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری سال 98 استان البرز، اولین جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان البرز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تشکیل شد و در رابطه با زمانبندی و برنامه ریزی برپایی این نمایشگاه و فن بازار بین اعضا بحث و گفتگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و دبیرکل ستاد هماهنگی هفته پژوهش استان البرز، مصطفی مبلغی، حامد ثابت، فرزاد نصری، مجید صدوقی، مهدی غفاری، کیارش رضایی و مجید رنجبر، مسعود سعیدی از پارک علم و فناوری استان البرز ، سجاد عبدلی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به عنوان اعضای کمیته یاد شده ، تقویم اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار سال 98 استان البرز را ملاحظه و تأیید اولیه آن صورت گرفت.

از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه می توان به بحث و گفتگو در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه، نحوه تخصیص غرفه ها، مسائل ایمنی و اجرایی و حضور موثر و پررنگ پژوهشگران و محققان در این نمایشگاه اشاره کرد.

همچنین نقشه نمایشگاه، مسیریابی و سایر مسائل مربوط به برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم علمی و پژوهشی استان البرز به بحث و بررسی گذاشته و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

لازم به ذکر است پنجاهمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای نیز همزمان در محل نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان البرز برپا می شود. گفتنی است این نمایشگاه و فن بازار با اختصاص بیش از 180 غرفه به مراکز آموزشی، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، ادارات، سازمان ها، شرکت ها، مراکز صنعتی و غیرصنعتی، کارخانجات، مراکز تحقیقاتی، واحدهای فناور، شرکت های دانش بنیان، دستگاه های اجرایی و ... استان البرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

298 / 167 بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری سال 98 استان البرز، دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز واحد کرج نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان البرز میزبانی واحد کرج

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز واحد کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از وظایف اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان، پیش‌برد فعالیت‌های شهرداری در راستای توسعه کالبدی اکوسیستم کارآفرینی شهر است، این موضوع در طرح شورای اسلامی شهر با عنوان تقویت تولید و خدمات دانش‌بنیان در مدیریتی شهری تصویب شد و شهرداری موظف است از فضاهایی که در اختیار دارد به شکلی استفاده کند تا توسعه اکوسیستم کارآفرینی شهر اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه از سه سال گذشته همکاران ما در حوزه مدیریت پژوهش فضاهایی را شناسایی کردند تا بتوانیم شاهد این توسعه باشیم، افزود: در یکی از بخش‌ها با کمک سازمان فرهنگی شهرداری، تعدادی فرهنگ‌سرا به این کار اختصاص پیدا می‌کند، سال گذشته در منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان فعالیت را آغاز کردیم، مقدمات انجام شده و مرکزی تحت عنوان «مرکز نوآوری اصفهان پیش‌رو» در ضلع شمالی این دانشگاه خواهیم داشت.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نظر داریم سال جاری با همکاری شرکت متروی اصفهان، یکی از ایستگاه‌های خط یک مترو را به مرکز نوآوری اختصاص دهیم، موافقت اولیه دریافت شده و مشغول دریافت مجوز هستیم.

نصوحی با بیان اینکه کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود، گفت: اولویت در این فضاها با موضوعات مدیریت شهری است و تلاش می‌کنیم شرکت‌هایی در این فضاها جذب شوند و حضور داشته باشند که کسب و کاری که قصد توسعه آن را دارند، متناسب با نیازهای مجموعه مدیریت شهری باشد.

کد خبر 747464

دیگر خبرها

  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود