Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین شیخ زاده ظهر دوشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بیان کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری سه میلیارد تومان فروش کالای قاچاق  به شرط صادرات و مواد اولیه در واحدهای تولیدی داشته ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا خرداد ماه سال جاری پرونده رسوب شده ای در امر رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ زاده بیان کرد: در هفت ماهه سال جاری بیش از ۴۰ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۲۶۰ میلیون تومان در استان منهدم شده است.

رئیس جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی ادامه داد: در ۲۴ آبان ماه سال جاری قریب به دو تن کالای قاچاق منهدم می شود.

نهبندان مصرف کننده نخست بنزین در کشور

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در خراسان جنوبی هم در این جلسه با اشاره به صادرات سوخت بیان کرد: برخی از صادرات ها به صورت خرده فروشی بوده که در ماهیرود انجام می شود.

علی مردانی با بیان اینکه در هفت ماهه قبل از اجرای طرح فروش مرزی دو هزار و ۳۸۶ تردد خودرو با ۷۹ هزار و ۵۶۶ لیتر فروش داشته ایم، گفت: در  هفت ماهه بعد از اجرای طرح اختلاف طرح نداشتیم اما میزان فروش ۱۶ هزار و ۵۱۳ لیتر بوده که با کاهش ۸۲ درصدی مواجه است.

وی بیان کرد: در هفت ماهه امسال رتبه اول مصرف بنزین در کشور در نهبندان داشته ایم بنابراین طرح کدینگ اجرایی شد.

وی افزود: مهاجرت کارت های سرگردان از استان سیستان و بلوچستان به نهبندان، افزایش نظارت و برخورد با کارت های مهاجر و دستور ویژه قضایی توسط دادستان استان سیستان و بلوچستان مبنی بر توقیف کارت های دارای سوختگیری نامتعارف در جایگاه های نفتی زاهدان و چابهار از جمله دلایل اصلی مصرف بالای سوخت در نهبندان است.

مردانی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاری بیان کرد:  ۲۲ فقره کارت هوشمند سوخت توسط نیروی انتظامی از یک خودروی عبوری در نهبندان و انسداد کارت هوشمند با tag تخلف از جمله اقدامات انجام شده است.

کد خبر 4763631

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد شیخ زاده قاچاق کالاو ارز بیرجند یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه مشهد قزوین شهرکرد بیرجند شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: در این رابطه ۵ دستگاه تریلی کشنده توقیف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار حسن شجاعی‌نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، با انجام عملیات منظم و هماهنگ در محورهای مواصلاتی استان به 5 دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شده شده که جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند. 

وی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار 60 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش 24 میلیارد ریال کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه 5 دستگاه تریلی توقیف و 5 نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

شجاعی‌نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند

سرهنگ یدالله دهقان، نیز از کشف یک تن و 500 کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در شهرستان بیرجند خبر داد. 

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی پلیسی یک انبار نگهداری مواد غذایی قاچاق در شهرستان بیرجند را شناسایی کردند.  مأموران  پس از صحت و سقم موضوع  و پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی از انبار، مقدار یک تن و 500 کیلو گرم گردوی خارجی  قاچاق به ارزش  4 میلیارد ریال کشف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

دهقان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 096300  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم