Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:37:41 GMT

بازگشت صخره به ترکیب پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۴۴۲۶

بازگشت صخره به ترکیب پرسپولیس

کاپیتان پرسپولیس بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و اکنون تقابل سختی با حمله‌وران فولاد در اهواز خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که بعد از دو هفته حضور در ترکیب اصلی، با توجه به مصدومیتی که گریبانش را گرفته بود مدت‌ها از ترکیب دور بود، اکنون مقابل فولاد خوزستان بار دیگر شانس بازگشت به ترکیب را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غیبت سیدجلال حسینی در ترکیب سرخپوشان در شرایطی که ردپای این بازیکن در موفقیت‌های دفاعی این تیم طی فصول گذشته کاملا چشمگیر بود، با حواشی زیادی نیز همراه شده بود، با توجه به محرومیت شجاع خلیل زاده، از سوی کالدرون شانس بازگشت به ترکیب اصلی در جدال با شاگردان جواد نکونام در فولاد آره نا را به دست آورده است.


پرسپولیس که هفته گذشته موفق شده بود دروازه‌اش را مقابل ماشین سازی بسته نگه دارد، به خوبی از اهمیت امتیاز دیدار با فولاد خوزستان آگاه است و اکنون نیز امیدوار است با توجه به بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب، مقابل حمله وران حریف به نتیجه لازم دست یابند و بتوانند دست پر فولاد آره نا را ترک کنند.


سیدجلال حسینی که با توجه به خصوصیات دفاعی منحصربفرد خود با لقب صخره در جمع سرخپوشان معروف شده، باید از این فرصت فوق العاده که نصیبش شده، بتواند نظر کالدرون را برای بازگشت به ترکیب اصلی و تداوم در این مساله جلب کند.

سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در دقایق 11 و 24  دو گل در اراک زد تا شرایط خوبی برای صعود از مرحله یک هشتم نهایی داشته باشد اما گربه سیاه به راحتی باج نداد.
در نیمه دوم نیز بعد از تحمل فشار اولیه میزبان پرسپولیس باتجربه خود توانست  کنترل بازی را در دست بگیرد و شرایط بازی به گونه ای پیش می رفت که تصور می شد بازیکنان باتجربه این تیم دقایق باقیمانده را هم سپری خواهند کرد اما گل های دقایق 84 و 94 میزبان ورق را برگرداند و تیم اوسمار کامبک خورد.
پرسپولیسی ها که تصور نمی کردند برد دو بر صفر را از دست بدهند  در بیست دقیقه پایانی تنها دنبال مدیریت بازی بودند و از صدحمله های خود نیز هیچ  سودی نبردند ضمن اینکه در حفظ توپ هم کاملا عاجز به نظر می رسیدند.
پرسپولیس در شرایطی در اراک کامبک خورد و به وقت های اضافه رفت که در طول نیمه دوم تقریبا تمام بازیکنان تاثیرگذار این تیم در فاز حمله تعویض شدند.
اوسمار در این نیمه ترابی، سروش رفیعی و اورونوف را بیرون کشید و همچنین در ادامه  عبدالکریم حسن هم از زمین بیرون رفت تا با ترکیبی عجیب و تازه وارد وقت های اضافه شود. جالب اینکه این ترکیب جوانتر گل برتری را در همان ابتدای وقت اول اضافه توسط اسدبیگی به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه