Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موزه هنر‌های معاصر گفت: هنوز در اصفهان نمی‌دانیم هنر معاصر چیست و آیا به امروزی بودن هنر ختم می‌شود یا هنر معاصر به اثر هنری می‌گویند که برای زمانه خودش خلق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مدیر موزه هنر‌های معاصر اصفهان گفت: نمایشگاه پژوهشی "دیروز نقاش امروز هنرمند" با ۷۳ نقاش اصفهانی کار خود را آغاز کرده و تا ۱۷ آبان ادامه دارد و سومین نشست تخصصی بررسی نمایشگاه "دیروز نقاش امروز هنرمند"، ۱۴ آبان از ساعت ۱۰ صبح در موزه هنر‌های معاصر اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تمیزیاظهار داشت: موزه هنر‌های معاصر قصد دارد برای همه رشته‌های هنری چنین نمایشگاهی برگزار کند که آیتم‌های انتخاب هنرمندان این است که هنرمند باید حتما فعالیتش را با آن حرفه آغاز کرده و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت هنری حرفه‌ای داشته باشد همچنین بیش از ۱۵ سال در زیست بوم اصفهان زندگی کرده باشد.

وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه‌ها حتما باید جلسات نقد و بررسی انجام شود افزود: برای نمایشگاه چهار نشست تخصصی در نظر گرفته شده که سومین نشست تخصصی بررسی این نمایشگاه ۱۴ آبان در گالری شماره ۴ موزه هنر‌های معاصر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

مدیر موزه هنر‌های معاصر گفت: رکن معاصریت هنر در همه این نشست‌ها مطرح و بررسی می‌شود، چون هنوز در اصفهان نمی‌دانیم هنر معاصر چیست و آیا به امروزی بودن هنر ختم می‌شود یا هنر معاصر به اثر هنری می‌گویند که برای زمانه خودش خلق می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: اصفهان گرد را با سحرطوسی تجربه کنید بداهه نوازی بهرنگ کوفگر درموزه عصارخانه شاهی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان شهرداری موزه برنا هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان از امروز (چهارشنبه) با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به‌کار کرد و تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری دایر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان با همت معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت جاری ادامه دارد.

کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.

ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749586

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان