Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:30:25 GMT

حفر 73 حلقه چاه نفت و گاز در 7 ماه امسال

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۴۹۶۲

حفر 73 حلقه چاه نفت و گاز در 7 ماه امسال

خبرگزاری آریا - مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل 73 حلقه چاه نفت و گاز و انجام 3 هزار و 616 مورد خدمات فنی و ویژه مرتبط با صنعت حفاری از سوی این شرکت طی هفت ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، بابک زنگنه اظهار کرد: بیشترین حجم خدمات ارائه‌شده مربوط به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است؛ همچنین شرکت‌های نفت مناطق مرکزی، نفت فلات قاره، نفت و گاز اروندان، مهندسی و توسعه نفت، نفت و گاز پارس، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و بعضی شرکت‌های بخش خصوصی از خدمات شرکت ملی حفاری در دو بخش عملیات حفاری و خدمات جانبی فنی مهندسی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از این 73 حلقه چاه، یک حلقه اکتشافی، 30 حلقه توسعه‌ای/ توصیفی و 42 حلقه تعمیری بوده است.
مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز در این مدت را 99 هزار و 349 متر عنوان کرد و گفت: در بخش خدمات ویژه، 15 هزار و 779 متر حفاری به شیوه افقی و جهت‌دار بود که نسبت به حفاری عمودی (متداول) از نظر محاسبات فنی، ابزار و تجهیزات کاربردی تفاوت‌هایی دارد و نیز 317 متر مغزه‌گیری برای کسب اطلاعات از مخزن در اعماق زمین با ایجاد 37 حفره محقق شده است.
زنگنه تصریح کرد: در بخش خدمات فنی، 2 هزار و 126 متر حفاری با هوا و 340 متر حفاری به روش فروتعادلی (UBD) ثبت شد که هر کدام با توجه به شرایط و سازند چاه‌ها انجام شده است.
وی اظهار کرد: انجام یک هزار و 17 مورد تزریق‌پذیری، 676 مورد سیمانکاری، 54 مورد اسیدکاری ویژه و گسترده، 325 مورد لوله‌گذاری چاه، 61 مورد آزمایش بهره‌دهی چاه، 33 مورد نصب آویزه و 301 مورد آزمایش چاه با ساق مته از دیگر خدمات فنی شرکت ملی حفاری به شمار می‌آید که به شرکت‌های متقاضی ارائه شده است.
زنگنه یادآور شد: این شرکت توسعه فعالیت‌های خود در عملیات حفاری و ارائه خدمات جانبی به شرکت‌های بهره‌بردار نفتی و دیگر شرکت‌های متقاضی را در دستور کار دارد و به عنوان یکی از شرکت‌های بالادستی تابع شرکت ملی نفت ایران همه تلاش خود را برای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت برای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید به کار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است