Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیم ملی بیان کرد: خدا را شکر  تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در تمرین امروز بیشتر سعی داشتیم تا روی نقاط ضعف تیم قرقیزستان کار کنیم.

وی افزود: به لحاظ روحی، روانی و فنی در بازی اول آماده هستیم تا بتوانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در خصوص سخت‌ترین بازی تیم ملی که مقابل امارات خواهدبود، بیان کرد: امارات یکی از تیم‌های خوب و مدعی این تورنمنت محسوب می‌شود و وقتی با شاگردانم حرف می‌زدم به آن‌ها گفتم اگر از این مرحله بعدی رقابت‌های  قهرمانی آسیاصعود کنیم مطمئناً جزو چهار تیم اصلی خواهیم بود. اما شخصا از طرفی، چون بازی اول هیجان خاص خود را دارد بیشتر نگران این دیدار هستم و تلاش می‌کنید تا بازیکنان هیجان خود را در این بازی کنترل کنند.

پورموسوی همچنین در خصوص تورنمنت‌های اخیری که تیم ملی جوانان در آن‌ها شرکت کرده است عنوان کرد: ما در دو تورنمنت خیلی خوب حضور در روسیه و تاجیکستان حضور داشتیم. ۲ بازی مقابل اندونزی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به عملکرد شاگردانم در حدی که انتظار می‌رفت اردو‌های  خارجی و داخلی خوبی برگزار شد و خیلی به ما کمک کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان همچنین در مورد زمین تمرین دستگردی بیان کرد: دو روز گذشته در ورزشگاه دستگردی تمرین کردیم که نسبت به قبل خیلی بهتر شده بود. یک ایراد‌هایی هم که داشت و قول دادند تا طی دو سه روزه باقیمانده همگی را رفع کنند.

او در پایان گفت: با توجه به این که میزبان مسابقات آسیایی هستیم فدراسیون فوتبال در این راستا تلاش بسیاری کرده است و ماباید  همه جانبه از آن استفاده بکنیم که یکی از آن‌ها حضور هواداران و مربیان بزرگ فوتبالی در این بازی‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تمرینات تیم ملی جوانان در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال پیگیری شد/ مسئولان فدراسیون نظاره گر عملکرد شاگردان پورموسوی

انتهای پیام/

اظهارات پورموسوی در خصوص تیم ملی فوتبال نوجوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!