Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: سیدعبدالواحد موسوی لاری نائب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عصر امروز در حاشیه مراسم ختم اعظم طالقانی دبیرکل فقید جامعه زنان انقلاب اسلامی در کانون توحید برگزار شد، درباره جلسه روز گذشته شورای عالی سیاست‌‌گذاری اصلاح‌‌طلبان اظهار داشت: در جلسه دیروز کلیات طرح راه‌اندازی سامانه رای‌سنجی اصلاح‌طلبان به تصویب اعضا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره گمانه‌زنی‌هایی که درباره مشکلات حقوقی این طرح مطرح می‌شود، گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که فعالیت‌هایمان را با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور و وزارت اطلاعات انجام دهیم. در ارتباط با سامانه رای سنجی اصلاح‌طلبان نیز در خواست استعلامی از وزارت کشور و وزارت اطلاعات در رابطه با قانونی بودن این سامانه صورت گرفته است.

موسوی لاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در صورت تایید وزارت کشور و اطلاعات این سامانه در دستور کار شورای سیاست‌گذاری قرار می‌گیرد؟ اظهار داشت: دیروز کلیات این سامانه به تصویب رسید، بنابراین برنامه‌ شورا همین است.

منبع: فردا

کلیدواژه: موسوی لاری اصلاح طلبان گمانه زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز

آفتاب‌‌نیوز :

 جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز چهارشنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۲» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • تمدید مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز
  • وزیر کار تکلیف کارگران را روشن کرد/ حداقل دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی طبق قانون افزایش یافته است
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح حقوق کارگران
  • آخرین خبرها از اصلاح حقوق کارگران
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته