Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@08:21:04 GMT

آغاز ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن اردبیل قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۵۳۵۲

آغاز ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن اردبیل قطعی شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از قطعی شدن آغاز ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن اردبیل در سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به اردبیل خبر داد. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل از  قطعی شدن آغاز ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن اردبیل در سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به اردبیل خبر داد و اظهار داشت: در جلسه عصر امروز مجمع نمایندگان استان با وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تا عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل باحضور رئیس‌جمهور آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز اجرایی 500 میلیارد تومان پروژه راه و راه‌آهن در خراسان جنوبی آغاز شد‌سنگ‌اندازی سازمان محیط زیست در اجرای پروژه راه‌آهن رشت ـ انزلیافتتاح راه‌آهن میانه ــ بستان‌آباد توسط روحانی/ کریدور شمال ــ جنوب 4ساعت کوتاه‌تر می‌شود

وی با اشاره تسریع روند اجرایی پروژه‌ راه‌آهن اردبیل بیان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های نمایندگان مردم در مجلس، امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل شاهد پیشرفت‌های ملموسی در این زمینه بودیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: درصدد هستیم اجرای این پروژه را در موعد مقرر به اتمام رسانده و شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای برآورده کردن یکی از مطالبات مهم مردم استان در این زمینه باشیم.

بدری تصریح کرد: تزریق اعتبارات توسط قرارگاه خاتم الانبیا و فاینانس خارجی توسط بانک ملی تحقق یافته است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتنی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • آمارگیری نیروی کار در استان اردبیل آغاز شد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند