Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

---

هشدار دنیزلی به بازیکنان تراکتورسازی

 سرمربی تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از عملکرد برخی از بازیکنان تیمش در دیدار با استقلال گفت: در تیم ما بازیکنانى هستند که نه براى تیم‌، بلکه فقط براى خودشان و تریبون بازى مى‌کنند! مصطفی دنیزلی در این باره به تسنیم گفت: به آنها براى آخرین بار هشدار خواهم داد! بازى فوتبال باید فقط و فقط براى موفقیت تیم و به خاطر تیم  باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  --- راه‌حل  بازی در بصره سخنگوی سابق وزارت امور خارجه معتقد است در صورتی که وضعیت خوبی در بازی 23 آبان ایران - عراق از سری رقابت‌های انتخابی جام جهانی حاکم نباشد، عراقی‌ها بیش از ایران از این موضوع متضرر خواهند شد. عضو سابق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به ایسنا گفته که تنها راه‌حل این موضوع مذاکره مستقیم با دولت عراق و کسب اطمینان از شرایط امنیتی بازی در بصره است.   --- کواچ اخراج شد نیکوکواچ نخستین مربی اخراجی  بایرن مونیخ، یکی از تیم‌های بزرگ در و معتبر اروپا نام گرفت. شکست سنگین 5-1 بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت کافی بود تا گمانه‌زنی‌های یکی، دو هفته اخیر دوشنبه شب رنگ واقعیت به خود بگیرد. جمله کوتاه «نیکو کواچ دیگر سرمربی بایرن مونیخ نیست» خیلی زود در رسانه‌های معتبر آلمان و  اروپا انعکاس زیادی پیدا کرد.    گزارش تحلیلی «ایران عصر» از هافبک دفاعی استقلال علی کریمی؛ قلب تیم استراماچونی علی کریمی به مرکز ثقل تیم تحت هدایت آندره‌آ استراماچونی، مربی تیم استقلال، تبدیل شده است. بازیکنی که 8 بازی از 9 بازی هفته سپری شده از لیگ را به صورت کامل در ترکیب استقلال حضور داشته و تنها یک بازی را به دلیل محرومیت از دست داد. همین استفاده کامل و مداوم از کریمی مؤید تأثیرگذاری ویژه این هافبک دفاعی در تفکرات استراماچونی است. کریمی در 2 بازی اخیر استقلال در لیگ مقابل پارس جنوبی جم و تراکتور گلزنی کرد و اگر این موضوع را در کنار عملکرد فنی این بازیکن در طول 90 دقیقه قرار بدهیم، مشخص می‌شود که هافبک دفاعی آبی‌ها چه سهم زیاد و غیرقابل انکاری در موفقیت این هفته‌های استقلال داشته. با جدایی امید ابراهیمی، استقلالی‌ها خلأ داشتن یک هافبک دفاعی مستحکم، جنگنده و با هوش تاکتیکی بالا را احساس می‌کردند و حالا کریمی این خلأ را پر کرده است. در واقع اگر وینفرد شفر سرمربی پیشین استقلال، ابراهیمی را قلب تیمش می‌دانست، حالا می‌شود گفت که کریمی، تبدیل به قلب تیم استراماچونی شده است. البته او در فصل جاری، روزهای بد و سختی را هم پشت سر گذاشت. کریمی در دربی پایتخت که هفته چهارم برگزار شد، این فرصت را داشت که در دقیقه 28 استقلال را از روی نقطه پنالتی از حریف سنتی پیش بیندازد اما ضربه او را علیرضا بیرانوند دفع کرد. کریمی در دقایق پایانی دربی با گرفتن کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد تا روز تلخش با شکست تیمش کامل شود اما او از فشار روحی آن بازی خارج شد و در حال تبدیل شدن به ستاره‌ای است که آبی‌ها منتظرش بودند.  در فوتبال امروز دنیا بازیکنانی که در پست شماره 6 بازی می‌کنند، یا تخریب کننده‌های خوبی هستند که وظایف دفاعی و تخریبی را برعهده می‌گیرند یا قدرت بازی‌سازی، حمل توپ و انتقال بالایی دارند که وظیفه ریتم دادن و بازی‌سازی از عقب زمین را برعهده دارند. علی کریمی در این هفته‌ها تبدیل به بازیکن بدون جانشین استراماچونی شده؛ بازیکنی که به سرعت تیم را در ضد حملات جلو می‌برد و با هوش بالا، در خط میانی نظم و ریتم را برقرار می‌کند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟

مذاکرات بایرن مونیخ و رالف‌ رانگنیک به صورت جدی پیگیری می‌شود تا این مربی فصل بعد هدایت باواریایی‌ها را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایسنا، مذاکرات بایرن مونیخ با رالف‌ رانگنیک شروع شده است و این مربی نیز تمایلش را برای هدایت بایرن برای فصل بعد نشان داده است. آن طور که بیلد خبر داده است، قرارداد سرمربی فعلی تیم ملی اتریش تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

این روزنامه آلمانی همچنین نوشته است که مذاکرات بین بایرن‌ و سرمربی فعلی اتریش امروز چهارشنبه پی گرفته خواهد شد. از جمله جزئیاتی که باید درباره‌شان توافق صورت گیرد، رقم فسخ قرارداد رانگنیک با فدراسیون فوتبال اتریش است.

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن‌، درباره انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها گفت: ما ایده‌های خود را داریم و می‌خواهیم آنها را اجرایی کنیم. من با آرامش همه چیز را پیش می‌برم و تمام کارها طبق برنامه پیش می‌رود.

ابرل درباره اختلاف نظر هوینس و توخل نیز گفت: برای من فقط یک چیز مهم است و آن هم بایرن مونیخ است و توماس توخل همه تلاشش را برای بایرن انجام می‌دهد. این چیزی است که برای من مهم است.

اولی هوینس در روزهای گذشته نظرات انتقادی‌اش را درباره توخل بیان و این مربی ۵۰ ساله را متهم کرد که به جای پیشرفت، فقط فکر خرید بازیکن جدید است.

رانگنیک، گزینه سوم بایرن

بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است و می‌توان انتظار داشت که این هفته پیوستن او به بایرن نهایی شود.

ابرل سه شنبه‌شب و در جریان دیدار بایرن‌ مونیخ و رئال‌ مادرید در پاسخ به این سوال که آیا رانگنیک تمایلش را برای حضور در بایرن اعلام کرده است یا خیر پاسخ داد: هر وقت چیزی رسمی شد، اعلام خواهیم کرد.

بایرن‌مونیخ شنبه در بوندسلیگا برابر اشتوتگارت قرار خواهد گرفت و در ادامه برای دیدار برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مادرید سفر خواهد کرد تا برابر رئال‌ مادرید قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!