Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ترابی که موفق شد پنالتی‌اش را مقابل فولاد پس از پنالتی چیپ و جنجالی علی علیپور تبدیل به گل کند، گفت که نباید یک اشتباه را دو بار تکرار کرد. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی ترابی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان که با تک گل او به دست آمد، گفت: بازی خوب و جانداری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی زود به گل رسیدیم و موقعیت‌های بیشتری هم در نیمه اول داشتیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم، اما قسمت نبود و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره اینکه پس از پنالتی بازی قبلی که علی علیپور از دست داد آیا استرس نداشت و به ذهنش خطور نکرد که او هم مانند علیپور پنالتی‌اش را چیپ بزند، خاطرنشان کرد: خدا کمک کرد و گل شد. یک اشتباه را نباید دو بار تکرار کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود او اگر نزدیک به دروازه باشد می‌تواند عملکرد مؤثرتری داشته باشد، گفت: پست من هافبک کناری است و مربی از من این را می‌خواهد. تمام تلاشم را می‌کنم که مثمر ثمر باشم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بازهم بهتر از این بازی کنم.

ترابی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس چه زمانی به شرایطی می‌رسد که همچنان بازی‌های شناور و خوب سه چهار فصل اخیر در زمان برانکو را انجام دهد، اظهار داشت: ما فوتبال بدی انجام نمی‌دهیم و فوتبال‌مان خوب است. در خیلی بازی‌های به خصوص در بازی‌های مستقیم با تیم‌های بالای جدول بد شانس بودیم. هواداران مطمئن باشند در بازی‌های برگشت همه این اینها را جبران می‌کنیم.

مهدی ترابی: اگر دنبال معافی بودم کارهای دیگری انجام می‌دادم/ هجمه‌ها و مخالفت‌ها به هیچ عنوان دلسردم نمی‌کند

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس مهدی ترابی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی پرسپولیس مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم