Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله‌الاعظم(عج) عصر امروز(دوشنبه، ۱۳ آبان) در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه نقش جوانان در پیشبرد اهدف انقلاب اسلامی مهم است، اظهار داشت: مشکل ما با مخالفین انقلاب اسلامی در تعریف انقلاب است، چون برخی معتقدند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، تمام شد و باید روی حل مسائل داخلی و جامعه تمرکز کنیم و لازم نبود انقلاب دومی شکل بگیرد و لانه جاسوسی تسخیر شود و ما باید در چارچوب‌های بین‌المللی حرکت می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش هایی از اظهارات سردار جعفری به شرح زیر است:

*معنای انقلاب اسلامی حرکت تدریجی جامعه به سمت اهداف اسلامی و انقلاب است، ملت ایران افتخار دارد که در طول این ۴۰ سال به این تعریف درست عمل کرده و نه به آمریکا و ظلم‌ستیزی، اصل مسلّم انقلاب اسلامی و دستور الهی است. اگر در سال ۵۷ ملت ایران به ندای امام(ره) عمل و انقلاب نمی‌کرد، به دستورات الهی عمل نکرده بود.

* ما همواره در حال انقلاب هستیم‌، انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته غیرقابل سرنگونی و تثبیت شده و گام اول را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است.

* اسلامی شدن دستگاه‌های نظام مرحله سوم و اسلامی شدن جامعه مرحله چهارم انقلاب است و عدالت والاترین هدف انقلاب اسلامی است که هنوز محقق نشده و در حال حرکت به سمت آن هستیم.

* یکی از اصول انقلاب اسلامی مقابله با ظلم علیه ملت‌های مظلوم و استکبارستیزی است و لانه جاسوسی نمی‌توانست باقی بماند و انقلاب اسلامی ادامه داشته باشد.

* آمریکایی‌ها در مسیر تحقق اهدافی بودند که در زمان پهلوی دنبال می‌کردند و به دنبال نفوذ و هدایت و تطمیع عوامل خودفروخته بودند.

* امروز نیز لازمه حرکت‌های آتش به اختیاری چون تسخیر لانه جاسوسی احساس می‌شود، هر چند لانه جاسوسی اکنون وجود ندارد، ولی جاسوس‌ها و عوامل خودفروخته و لیبرال‌ها وجود دارند و تسخیر اینها و بیرون راندن‌شان از حاکمیت، وظیفه دانشجویان انقلابی به صورت آتش به اختیار است.

* مقابله با تهدیدات نظامی و امنیتی دشمنان در گام اول انقلاب به صورت کامل انجام شده است، در سال ۹۸ دیدیم که جمهوری اسلامی ایران از تهدیدات امنیتی و نظامی عبور کرده است و وقتی پهپاد آمریکایی سرنگون و کشتی انگلیسی‌ها توقیف می‌شود، آنها هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند،‌ چون قدرت دفاعی و امنیتی ایران اسلامی بی‌نظیر است. 

* جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که می‌توان با اتکا به توانمندی‌های داخلی و ملت، در برابر سلطه، حتی اگر بزرگترین قدرت نیز باشد، ایستاد.

* ماهیت انقلاب اسلامی بدون حرکت نیروی جوان امکان اجرایی ندارد، تهدید اصلی علیه انقلاب از درون خودش است، همین اختلاف برداشت‌ها و تعاریف منحرف از انقلاب و شبهاتی که برای مردم و این تهدیدات نرم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، از تهدیداتی است که امروز متوجه انقلاب اسلامی است. 

* مقام معظم رهبری بارها بر نگاه به ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات کشور تأکید کرده‌اند ولی به آن توجه نمی‌شود، نگاه برخی مسئولین و مدیران به بیرون است که این برخلاف اصول انقلاب اسلامی است و این نوع اقدامات و رویکردها مهم‌ترین مشکل، به‌خصوص در گام دوم انقلاب اسلامی است.

* امروز باید وظیفه خود را با شرایط روز تطبیق دهیم و با راه‌های مخالفین یا نفوذی‌ها و خطوط تبلیغی آنها مقابله کنیم و این وظیفه اصلی در شرایط کنونی است.

* توقف در مسیر انقلاب را نباید برتابیم، جوانان متعهد می‌توانند این حرکت را با عمل به دستورات رهبر انقلاب استمرار دهند. بدون حرکت آگاهانه و جوانانه و خودجوش و آتش به اختیار امکان تحقق حرکت‌هایی چون لانه جاسوسی وجود ندارد.

مشاور فرمانده‌کل سپاه: گام دوم انقلاب با انهدام یک مرکز جاسوسی آمریکا آغاز شد

 ‌حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان در آبادان‌ اظهار داشت: گام اول در مبارزه با آمریکا، اشغال لانه جاسوسی بود و گام دوم را ۴۰ سال بعد نیز با انهدام یک مرکز جاسوسی آمریکا آغاز کردیم.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

* فاصله این دو گام ۴۰ سال بوده و در این مدت‌ زمان آمریکایی‌ها هر کاری از دستشان برمی‌آمد علیه انقلاب اسلامی انجام دادند، اما امروز علی‌رغم تمام هجمه‌ها علیه انقلاب اسلامی‌ در اقتدار کامل و آمریکایی‌ها به اعتراف برخی از اندیشکده‌ها و نخبگان خودشان در حال افول و سقوط هستند.

*(با اشاره به خاطرات خود از حضور در آبادان در دوران محاصره این شهر در سال ۶۰): آبادان در آن زمان در مقابل آمریکا و سرسپردگانی مثل صدام ایستاد و تا کنون نیز شجاعانه در حال مقاومت و ایستادگی است.

* بچه‌های آبادان جزو نخستین کسانی بودند که بعد از پیروزی انقلاب از آمریکا آسیب دیدند و می‌توان آن‌ها را در خط مقدم جبهه مبارزه با آمریکا دانست.

* آمریکا در طول دوران حکومت سیاسی خود تا امروز ۸ و نیم میلیون نفر از مردم جهان را به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم به کشتن داده است ولی با ظهور انقلاب اسلامی ابهت و حیثیتش از بین رفت.

* باید درک درست و واقع‌بینانه‌ای از وضعیت امروز ما و آمریکایی‌ها داشته باشیم و تحلیل درستی از قدرت‌مان که رو به افزایش است و قدرت آمریکایی‌ها که رو به افول است داشته باشیم.

* نباید گذاشت جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا در قبل و بعد از پیروزی انقلاب به فراموشی سپرده شود، همان گونه که امام (ره) فرمودند عده‌ای به دنبال این هستند که مرگ بر آمریکا و نفرت از آمریکا فراموش شود.

*( با اشاره به لزوم تبیین چرایی مسئله قطع ارتباط و مذاکره نکردن با آمریکا): لازم است تبیین شود که چرا نباید با این‌ها مذاکره کنیم و قطع ارتباط کنیم چرا که مشکل انقلاب اسلامی با آمریکا مشکل هویتی و هستی‌شناسانه است و خوی درندگی و استکباری در ذات آنها ‌نهفته است.

* آنها با اساس اسلام و انقلاب اسلامی مخالفند و فقط به دنبال استثمار و بهره‌گیری از کشور ما هستند، همان‌گونه که امام (ره) فرمودند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است.

* مذاکره با آمریکا یک مذاکره فریب است چون ماهیت آمریکا تغییری نکرده‌، تحلیل درست و صحیح از گفتمان سازش و آگاهی از ترفندهای سازش‌کاران نیز باید مدنظر جوانان امروز و مردم قرار گیرد.

*  اساسا یکی از علل پیشرفت انقلاب اسلامی مقابله با آمریکا و ایستادگی در برابر آن است و هرکجا مقاومت و ایستادگی کردیم پیروز شدیم.

۲۷۲۱۹

کد خبر 1317649

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران خبرآنلاین 13 آبان ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دونالد ترامپ عراق سینمای ایران چند همسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش جام جم آنلاین ازخبرگزاری رسمی یمن (سبا)، یک منبع امنیتی یمنی گزارش داد که نهادهای اطلاعاتی این کشور توانستند عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام بگذارند.

بر اساس این گزارش، نهادهای امنیتی یمن فردا دوشنبه، به صورت مفصل جزئیات این توطئه را اعلام خواهند کرد.

این در حالی است که ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز