Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:55:15 GMT

مایع مشکوک و دروازه‌ای که تسخیر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۶۵۵۲

مایع مشکوک و دروازه‌ای که تسخیر شد

فولاد دیدار حساس برابر پرسپولیس را واگذار کرد، اما دروازه شمالی استادیوم این تیم همچنان بسته ماند.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان امشب دوازدهمین بازی رسمی خود در فولاد آرنا را برگزار کرد و سومین باخت خود در این ورزشگاه را برابر پرسپولیس متحمل شد ولی نکته جالب توجه در این بازی باز هم به طلسم یک دروازه استادیوم برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فولاد فصل قبل ۶ بازی در استادیوم اختصاصی خود انجام داد و امشب نیز پنجمین مسابقه خود در ورزشگاه شهدای فولاد را برگزار کرد، اما با وجود شکست شاگردان جواد نکونام برابر پرسپولیس، همچنان دروازه شمالی این استادیوم به طرز عجیبی بسته ماند.

 

پرسپولیس که انگیزه زیادی برای جبران تساوی هفته گذشته برابر ماشین‌سازی، در بازی امشب مقابل فولاد داشت، با پنالتی دقایق ابتدایی مهدی ترابی موفق به شکست حریف خوزستانی خود شد ولی تلاش قرمزهای پایتخت برای زدن گل دوم در نیمه دوم ثمری نداشت تا دروازه شمالی استادیوم فولاد باز نشود.

 

فولاد پیش از دیدار امشب برابر پرسپولیس ۱۰ مسابقه در ورزشگاه فولاد آرنا انجام داده و در حالی که ۱۱ گل در این استادیوم دریافت کرده بود، تنها دو شکست داشت که امشب نیز سومین باخت را متحمل شد و یک بار دیگر دروازه‌اش را باز شده دید.

 

با احتساب گلی که امشب مهدی ترابی برابر فولاد زد، هر ۱۲ گلی که این تیم خوزستانی در استادیوم اختصاصی خود دریافت کرده، وارد دروازه جنوبی این تیم شده و در ۱۱ مسابقه برگزار شده فولاد در این ورزشگاه، آنها هیچ گلی از دروازه شمالی دریافت نکرده‌اند.

 

اما دقایقی قبل از شروع نخستین بازی هفته دهم لیگ برتر، یکی از اعضای تدارکات تیم فولاد به سمت دروازه جنوبی فولاد آرنا رفت و در زمان راه رفتن، مایعی را از داخل یک بطری آب روی خط دروازه ریخت که این حرکت او بازتاب زیادی را در رسانه‌های مجازی به همراه داشت و شایعه شد او قصد داشته به نوعی دروازه جنوبی را نیز مثل دروازه شمالی طلسم کند که البته حرکت او بی‌ثمر بود و گل ترابی به دروازه جنوبی زده شد!

 

البته در نیمه دوم این بازی، محسن ربیع‌خواه و احمد نوراللهی دو شوت زمینی زدند که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد و یک شوت محکم مهدی شیری را هم شهاب گردان به کرنر فرستاد تا برای یازدهمین مسابقه متوالی دروازه شمالی استادیوم فولاد آرنا بسته بماند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها پنج هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در چهار بازی از پنج دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این پنج هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این پنج بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

اما آنچه مشخص است رقابت اصلی برای کسب دستکش طلایی میان سید حسین حسینی دروازه بان استقلال حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد