Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سعید آذری دوشنبه شب بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد موظف هستم از هواداران به خاطر این نتیجه عذرخواهی کنم ولی آنها خودشان دیدند که بچه‌های ما تلاش‌شان را کردند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد یک مسابقه متعادل بودیم و فکر می‌کنم سهم ۲ تیم یک امتیاز بود گفت: بازیکنان ما تا حد توان در این مسابقه جنگیدند ولی برگ برنده امشب، تماشاگران ما بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آذری افزود: بعد از سال‌ها ۹۰ درصد جایگاه ورزشگاه به هواداران خوزستانی تعلق گرفت و این یک نقطه مثبت برای ما است. بعضی مواقع در فوتبال حوادث باعث میشود تا یک تیم برنده شود و من تصور می‌کنم لغزندگی زمین و اینکه توپ به دست بازیکنان ما خورد و باعث شد تا پرسپولیس برنده شود.

مدیرعامل فولاد گفت: از این حوادث برای هر کسی اتفاق می‌افتد. از جواد نکونام و بازیکنان فولاد ممنون هستم. مطمئن هستم تیم نکونام به روزهای خوبش نزدیک می‌شود.

آذری در خصوص شکایتی که از شکاری صورت گرفته افزود: در مورد شکاری باید ذوب‌آهنی‌ها صحبت کنند ولی من این پرونده را دنبال کرده بودم و از جریاناتش باخبرم اما اجازه دهید باشگاه ذوب‌آهن خودش در این مورد صحبت کند. 

وی گفت: از زمانی که به اینجا آمدیم، جلساتی زیادی برگزار کردیم و  بارها گفتیم که فلسفه فوتبال، فلسفه دوستی و رفاقت است. من این پیروزی را به بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم.

گفتنی است در پایان بازی تیم های فولاد و پرسپولیس شیشه ماشین یکی از هواداران فولاد شکسته شد.

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز ورزشی فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است