Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به پیروزی یک بر صفر رسیدند تا ۱۹ امتیازی شوند و به رده دوم جدول برسند.

پرسپولیس در لیگ نوزدهم ۶ برد، یک تساوی و سه باخت به دست آورده است و مهدی ترابی درخشش فوق العاده‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابتدا مقابل پارس جنوبی گلزنی کرد و در هفته سوم مقابل صنعت نفت آبادان، با پاس کوتاه برای کنعانی زادگان، اولین پاس گل خود را ثبت کرد.

در هفته چهارم و در دربی پایتخت، مهدی ترابی با ارسال عمقی زیبا توپ را به عبدی رساند تا این بازیکن جوان با کمک تیر دروازه اسم خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کند.

بیشتر بخوانید: کالدرون قید بازیکنان خارجی پرسپولیس را زد؟

در دیدار با پیکان، مهدی ترابی از پاس در عمق علی علیپور نهایت استفاده را برد و با ضربه فنی و سر ضرب توپ را به مرکز دروازه فرستاد تا فشار به حدی از روی پرسپولیس برداشته شود و در نهایت برد با ارزشی برای آن‌ها به دست آید.

در بازی با شاهین هم هافبک ملی پوش مانند دیگر بازی‌ها ستاره بود تا نقش مهمی در کسب ۳ امتیاز تیمش و بهترین برد پرسپولیس داشته باشد.

در تقابل با ماشین سازی نیز ترابی در دقیقه ۸۹ پنالتی زیرکانه‌ای گرفت، اما علیپور چیپ زد تا حامد لک توپ را بگیرد و پرسپولیس یک امتیاز را کسب کند و در پایان مقابل فولاد نیز در دقیقه ۸ تک نگل تیمش را زد تا عصای کالدرون باشد.

مهدی ترابی در هر ۱۹ امتیاز به دست آمده برای پرسپولیس تاثیر مثبت داشته و با ثبت گل یا پاس گل، این تیم پر طرفدار را به رده دوم جدول رسانده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی

مهدی قایدی این فصل در ۲۱ بازی ۹ گل زده و ۵ پاس گل داده تا جزو ۵ بازیکن برتر فصل امارات شناخته شود. درخشش مهدی قائدی در امارات در حالی رخ داده است، که در روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها با اشاره به طلاق این بازیکن از همسرش نوشتند: «پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست.

 این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است، اما همسر این بازیکن این اموال را گرفته و مهریه هم می‌خواهد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 منبع: مهر

tags # مهدی قایدی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین