Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی که به دلیل تداخل زمانی با تمرین تیم در نشست خبری قبل بازی «سپاهان - تراکتور» حاضر نشد؛ در گفت‌و‌گویی با رسانه رسمی باشگاه، اظهار کرد: بازی سختی از هفته دهم مسابقات با سپاهان داریم و سپس اردوی تیم‌های ملی آغاز می‌شود، بازی این هفته و همچنین ادامه رقابت‌ها را با نتایج خوب دنبال خواهیم کرد تا در پایان نیم فصل اول در جایگاه مورد نظرمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نتایج هفته‌های اخیر، نوع دریافت گل‌ها در بازی با استقلال و موقعیت‌های از دست رفته تیم ما را ناراحت کرده و تلاشمان برای رفع نقاط ضعف تیم است.

دنیزلی با تاکید بر اینکه به تیم خودم اعتماد دارم، بیان کرد: طرفداران آن نتیجه دلخواه را در پایان فصل خواهند دید و ممکن است چند بازی هم ببازیم. اکنون جزو تیم‌های بالای جدول هستیم و دو امتیاز عقب ماندن از تیم صدرنشین چندان مهم نیست. 

دنیزلی تاکید کرد: به دنبال موفقیت برای خوشحال کردن هواداران هستم.

وی گفت: ما در طول هفته امکان برگزاری نشست خبری نداریم؛ چرا که برنامه‌هایمان فشرده است و امروز پس از استقرار در اصفهان، به زمین تمرین در فاصله ۱۰ کیلومتری هتل رفتیم. ما در بازی‌های خارج از خانه با مشکل زمان مواجه هستیم و از این رو خبرنگاران را برای برگزاری نشست خبری قبل بازی به هتل‌ دعوت می‌کنیم که گویا آن‌ها هم همچون ما برنامه فشرده دارند.

وی تصریح کرد: امکان دارد ما در طول فصل شکست خورده و امتیاز از دست بدهیم؛ اما هیچ وقت هدفمان را فراموش نمی‌کنیم و این موضوع را اثبات خواهیم کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)