Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ساوه شمشکی ملی پوش اسکی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: من و محمد کیا دربندسری دلیل دعوت نشدنمان را به اردو تیم ملی اسکی آلپاین نمی‌دانیم و باید کمیته فنی، مربی تیم ملی و رییس فدراسیون پاسخگو باشند. مطلع هستم شرایطی که اکنون داریم با شرایط گذشته متفاوت‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته پس از مشکلاتی که به وجود آمد، من را از تیم ملی کنار گذاشتند. با عبدی افتخاری رئیس فدراسیون مشکلات را مطرح کردم که بعضا از این موضوعات اظهار بی اطلاعی می‌کرد. گاهی هم رییس فدراسیون کمیته‌ها و سرمربی تیم ملی را مقصر می‌دانست.

ساوه شمشکی عنوان کرد: من از ۱۲ سالگی تا سال گذشته یعنی حدود ۲۲ سال عضو تیم ملی اسکی بودم. امسال برای اولین بار هزینه تمدید کد فیز راخودمپرداخت کردم. زمانی که برای تمدید کد فیز به فدراسیون رفتم مسئولان فدراسیون گفتند که با رییس فدراسیون صحبت کنیم، اما دلیلی برای این کار وجود نداشت.

او اظهار کرد: پس از گذشت ۲ روز مسئول روابط بین الملل فدراسیون با ما تماس گرفت و گفت نمی‌توانم کد فیز شما را فعال کنم. او دلیل این کار را تایید نکردن رییس فدراسیون اسکی اعلام کرد و گفت بهتر است در یک فضای آرام با رئیس قدراسیون صحبت کنید تا مشکلات حل شود. ما هیچ مشکلی با رییس قدراسیون نداشتیم بلکه مشکلات فدراسیون را به صورت انتقاد بیان کردیم تا با حل آن‌ها عملکرد فدراسیون بهتر شود، اما متاسفانه به ضرر ما تمام شد.

تمدید نشدن کد فیز یک نوع گرو کشی بود

ساوه شمشکی افزود: در حال حاضر کد فیز ما فعال شده است چرا که تمدید کد فیز یک بازه زمانی مشخصی دارد. قرار بود از تمدید کد فیز به عنوان یک اهرم فشار علیه ما استفاده کنند.

او ادامه داد: اگر قرار بود با عبدی افتخاری رییس فدراسیون صحبت کنیم باید از سوی دفتر ایشان با ما تماس گرفته می‌شد. اگر ایشان از ما می‌خواست که صحبت کنیم قطعا پای حرف‌های او می‌نشستم. گویا این روش یک گرو کشی بود چرا که نمی داستم دقیقا باید در مورد چه چیزی با رییس فدراسیون صحبت کنم.

او عنوان کرد: فکر می‌کنم عدم دعوت من و محمد کیا دربندسری در راستای صحبت‌های انتقادی ما نسبت به فدراسیون بوده است. شاید به دنبال این هستند که صحبت‌هایی را بکنیم که بر علیه ما در کمیته انضباطی استفاده شود. این اتفاقات بسیار خنده دار است که مباحث فنی را به مباحث اخلاقی ارتباط دهند تا از این موضوع بهره برند.همچنین من با سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین هم صحبت کردم که او اعلام کرد از نظر فنی با حضور تو در تیم ملی مشکلی ندارم، اما باید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون تایید کند.

بیشتر بخوانید: قلی فلاح: دختر شجاع بودن مسئولیت سنگینی دارد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از اسکی ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند