Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شریعتی نژاد گفت:اجتماع بزرگ «خادمین قرآن و عترت» با حضور خادمان افتخاری دارالقرآن الکریم حرم مطهر برگزار می شود که در این اجتماع ۲ هزار خادم قرآنی آستان قدس رضوی از میدان شهدا به سمت حرم مطهر پیاده‌روی می‌کنند.

حجت‌ الاسلام «حسین شریعتی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه یازدهیمن اختر تابناک آسمان ولایت و امامت به تشریح ویژه برنامه‌های اداره علوم قرآنی در این ایام پرداخت و گفت: حرم مطهر رضوی در شب شهادت این امام همام میزبان محفل قرآنی «ام‌ابیها» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهارداشت:محفل قرآنی شب شهادت امام حسن عسکری(ع) ویژه خواهران سه‌شنبه شب در رواق مبارکه حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود که در این محفل قرآنی خانم‌ها مهین صاحب‌دیوانی، مریم خطیب و سمانه سادات موسوی به تلاوت آیاتی از کلام وحی خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام شریعتی‌نژاد همچنین به برگزاری محفل قرآنی «کرسی تلاوت، در جوار عترت» اشاره کرد و گفت: این محفل نورانی در شام شهادت امام یازدهم ساعت ۲۰ تا ۲۲ در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که در این محفل نورانی جواد پناهی، حامد علیزاده، سید محمد جواد هاشمی و محمود محمدی‌نیا آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت می‌کنند.

 

وی به برگزاری اجتماع بزرگ «خادمین قرآن و عترت» با حضور خادمان افتخاری دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی اشاره و بیان کرد: در این اجتماع بزرگ حدود ۲ هزار خادم قرآنی آستان قدس رضوی از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی پیاده‌روی می‌کنند.

 

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و عزاداران بعد از ورود به حرم مطهر رضوی با حضور در دارالقرآن الکریم این حرم مطهر در سوگ شهادت امام حسن عسکری(ع) عزاداری و سوگواری می‌کنند.

 

حجت الاسلام شریعتی‌نژاد افزود: برگزاری ویژه برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان از جمله برپایی کارگاه امام شناسی، برگزاری مسابقات قرآنی، عزاداری کودکان در مهدالرضا(ع) دارالقرآن الکریم از دیگر برنامه‌های اداره علوم قرآنی در شب و روز شهادت امام حسن عسکری(ع) است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل روز 13 آبان مجلس راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شهادت امام حسن عسکری ع اعلام برنامه ها حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی