Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تسلا در زمینه تولید خودروهای الکتریکی و خودران نامی پرآوازه در جهان است و مطمئنا علاقه‌مندان به صنعت اتومبیل‌سازی نوین تاکنون بارها نام این شرکت را شنیده‌اند. تسلا در پروژه جدید خود طراحی و تولید کامیون الکتریکی با قابلیت‌های خاص را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خرید استارتاپ هوش مصنوعی از سوی تسلا

اگر پس از تکمیل پروژه کامیون الکتریکی تسلا از کسانی باشید که این وسیله نقلیه را خریداری می‌کنند، می‌توانید خود را خوش‌شانس بدانید زیرا این اتومبیل بزرگ اولین کامیون الکتریکی شرکت تسلا است و این سرمایه‌گذاری عظیمی را برای طراحی و تولید آن اختصاص داده است. تسلا با انتشار رندرهایی از این کامیون قسمت‌های مختلف آن را به علاقه‌مندان نشان داده و در تلاش تا با برنامه‌ریزی دقیق زمینه‌های فروش هرچه بهتر و بیشتر این کامیون را در آینده آماده کند. 

ورود تسلا به صنعت وسایل نقلیه سنگین

این کامیون در تصاویر منتشر شده از  نظر ابعاد، کوچک‌تر یک کامیون است ولی مطمئنا مدل واقعی این خودرو دارای ابعادی مناسب است. احتمالا کامیون الکتریکی تسلا انرژی مورد نیاز خود را علاوه بر باتری‌های پرقدرت از طریق سوخت فسیلی نیز تامین می‌کند. شاید تولید خودرویی با توانایی مصرف سوخت فسیلی بر خلاف اهداف تسلا باشد ولی باید منتظر ماند و دید کامیون آینده این شرکت چگونه عملکردی دارد؟

یکی از مدیران ارشد تسلا گفت: "کامیون آینده تسلا با قدرت و ظرفیت مناسب بار، به راحتی کالاهای گوناگون را جا به جا می‌کند. این کامیون قصد رقابت با بزرگان صنایع وسایل نقلیه سنگین را دارد. رندرهای منتشر شده تصویری تقریبا واقعی از کامیون الکتریکی تسلا را نشان می‌دهد."

باتری‌های پیشرفته کامیون تسلا تا مسافت بسیار زیادی انرژی مورد نیاز وسیله نقلیه را تامین می‌کند و پس از اتمام شارژ نیز به سادگی قابل شارژ مجدد است. این باتری‌ها در زمان تقریبا کوتاهی تمام انرژی از دست رفته خود را بازیابی می‌کنند. 

انتهای پیام/

کامیون الکتریکی تسلا رقیبی برای صنایع خودرویی مطرح در جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها اخبار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش

اولین نشست خبری اصغر جهانگیر، به‌عنوان سخنگوی قوه قضاییه امروز، سه شنبه ( ۱۱ اردیبهشت‌ماه) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش میزان، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده چای دبش گفت: از ابتدا پرونده قضایی تشکیل شده بازپرس پرونده تحقیقات جامع و مفصلی انجام داد. بعضی افراد در این ارتباط از جمله صاحب اصلی چای بازداشت شد.

جهانگیر افزود: برخی با قرار‌های لازم آزاد شدند. پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدید کشف شد. تعدادی مهر مربوط به شرکت‌های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که لازم شد در این خصوص از متهمان تحقیقات به عمل آید.

دیگر خبرها

  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟