Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزنامه آورده است که دولت ترامپ روز دوشنبه به جامعه بین الملل اطلاع داد که قصد دارد پاییز آینده به صورت رسمی از توافق آب و هوایی پاریس خارج شود. اقدامی که موجب می‌شود دومین انتشار دهنده گازهای گلخانه ای در دنیا از تلاش جهانی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی دست بکشد.
ترامپ از مدت‌ها پیش از توافقنامه سال ۲۰۱۵ انتقاد می کند و اصرار دارد که آمریکا باید هرچه سریعتر از آن خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«مایک پومپئو» وزیر امور خارجه آمریکا ظهر دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که این دولت اعلان رسمی از برنامه‌های خود را به سازمان ملل متحدد فرستاده است.
به گزارش ایرنا پیش از این نیز ترامپ توافق آب و هوایی پاریس را یک «فاجعه کامل» برای آمریکا توصیف کرد و گفته بود که این توافق ثروت هنگفتی از آمریکا را به کشورهای خارجی مسئول بیشترین آلودگی جهان انتقال داده است.
سطح بودجه آب و هوایی به طور آشکار در توافق پاریس مشخص نشده است. اما در کنار این توافق، کشورهای توسعه یافته می‌بایست تا سال ۲۰۲۰، مبلغ ۱۰۰ میلیارد دلار به کشورهایی که توسعه‌نیافته‌اند کمک کنند تا آنها بتوانند خودشان را با تکنولوژی‌ها و تغییرات صنعتی لازم سازگار کنند که این کمک‌ها ترکیبی از کمک‌های دولتی و عمومی است.

آمریکا در سال 2017 به سازمان ملل اعلام کرده بود که در سال 2019 به طور رسمی از این پیمان بین المللی خارج می شود اما تا آن زمان در جلسات شرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها دونالد ترامپ پاریس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ پاریس دونالد ترامپ پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد

تین نیوز

مدیر اجرایی شرکت امریکایی «آرچر» از امضای توافق راه اندازی تاکسی هوایی در امارات تا پایان 2025 خبر داد.

 

ادم گلدستین، مدیر اجرایی شرکت امریکایی «آرچر» از امضای توافق راه اندازی تاکسی هوایی در امارات تا پایان 2025 خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اسکای نیوز،  گلدستین تأکید کرد که این توافق با دفتر سرمایه گذاری ابوظبی امضا شده است و افزود که این توافق همچنین شامل تولید بالگرد و تأمین زمین های لازم برای فرود تاکسی هوایی می شود.

وی افزود که حجم سرمایه گذاری در این پروژه صدها میلیون دلار خواهد بود و افزود که این توافق سراسر خاک امارات در بر خواهد گرفت و جایگاه ابوظبی به عنوان مرکز جهانی ترابری هوایی را تقویت خواهد کرد.

به گفته گلدستین، استفاده از تاکسی هوایی به معنای آن است که مسیرهایی که با خودرو 60 تا 90 دقیقه طول می کشد به 10 تا 20 دقیقه کاهش خواهد یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال