Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:55:40 GMT

مسئولان با اتحاد برای تقویت اعتماد عمومی تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۸۱۳۳

مسئولان با اتحاد برای تقویت اعتماد عمومی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرشاد دوشنبه شب در نشست عمومی شورای شهر کرمان ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان، گفت: همه می دانیم این روز در تاریخ معاصر ایران به خصوص در تاریخ انقلاب اهمیت ویژه ای دارد.

فرشاد ادامه داد: در این روز دانش آموزان و دانشجویان لانه جاسوسی را تسخیر کردند و باعث شد حرکت های موزیانه آمریکا تا حدی متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همه مسئولان باید به یاد داشته باشند که این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و برای آن خون های زیادی ریخته شده و زحمات زیادی کشیده شده است که باید همه مسئولان دولتی  با هم اتحاد داشته باشند و اعتماد مردم را جلب کنند و دین خود را به این ملت ادا کنند.

نائب رئیس شورای شهر کرمان هم در نشست عمومی این شورا با اشاره به اجرای طرح ترافیکی در خیابان ۲۴ آذر با هدف تسریع در عبور و مرور و روان سازی ترافیک، گفت:اگر چه اجرای این طرح ها در ابتدا نارضایتی در شهروندان ایجاد کرده است؛ ولی اجرای هر پروژه نیازمند گذر زمانی است که هم از شهروندان می خواهیم در اجرای این طرح صبوری کنند و هم مسئولان مربوطه به اتمام این طرح سرعت دهند.

رامین ارجمند کرمانی ادامه داد: طولانی شدن مدت اجرای این طرح باعث افزایش تخلفات رانندگان، افزایش حجم تردد وسایل نقلیه در کوچه های منتهی به خیابان پنج راه ۲۴ آذر و جهاد و خطر تصادفات رانندگی ناشی از این عوامل می شود.

کد خبر 4763947

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد فرشاد شورای شهر کرمان پروژه های شهری یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام بارش باران گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد مشهد بیرجند قزوین شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و موثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.


قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.


اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار
"هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقاءکرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می‌نهم.

دیگر خبرها

  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت