Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، با صدور بیانیه ای از خلق حماسه عظیم حضور و نمایش پرشور مردم ولایتمدار و استکبارستیز بام ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، با صدور بیانیه ای از خلق حماسه عظیم حضور و نمایش پرشور مردم ولایتمدار و استکبارستیز بام ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الـرحیم

 

فریادهای رسای «مرگ بر آمریکا»، در تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان، نشان خشم مقدس و انقلابی تعطیل ناپذیر ایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و «نه» بزرگی به آمریکای دشمن شماره یک بشریت بود.

 

در مراسم تظاهرات سراسری و ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان امسال که در بیش از ۲۴۳ نقطه استان چهارمحال و بختیاری شکل گرفت، شاهد حضور وحدت بخش و پرشور و دشمن شکن مردم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، طلاب علوم دینی و اساتید حوزه‌های علمیه و همه و همه بودیم که خود نمایش بخشی از اقتدار و عزت و عظمت ملی ایرانیان و موقعیت شناسی و لحظه شناسی، بصیرت و آگاهی بالای مردم در موضوع، استکبار ستیزی، دشمن شناسی و شناسایی روش‌های نفوذ و دشمنی استکبار بود.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان؛ ضمن تشکر مجدد از مردم فهیم و لحظه شناس استان، از نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد، استاندار استان، تمامی مسئولان، ائمه جمعه و جماعات، عوامل اجرایی و دست‌ اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان در سراسر استان، مسئولین کارگروه‌های تخصصی و کمیته‌های زیرمجموعه آن ها، اصحاب محترم رسانه، فعالین فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، جراید، مطبوعات و خبرگزاری‌ها به‌ویژه صدا و سیمای استان که در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری واغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به نمایش درآوردن گوشه‌هایی هرچند کوچک از سیل خروشان مردم قدرشناس استان، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید و به پاس این حضور ماندگار مردمی و تاریخی، به درگاه ایزد متعال جبین شکر و جبهۀ خضوع و تواضع می ساید.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل روز 13 آبان مجلس راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان یوم الله ۱۳ آبان راهپیمایی 13 آبان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: در غرفه ۴۱ این نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ظرفیت سرمایه گذاری و توانمندی دو زنجیره ارزش مهم بادام و آبزیان چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شود.
منزوی افزود: معرفی زنجیره بادام و آبزیان برای جذب سرمایه گذاران و معرفی به کارآفرینان ارائه خواهد شد.
وی گفت: ۳ هزار مهمان از سراسر دنیا مهمان این نمایشگاه خواهند بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری