Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:05:08 GMT

موکب‌داران آخر ماه صفر در مشهد تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۸۳۳۱

موکب‌داران آخر ماه صفر در مشهد تجلیل شدند

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دوشنبه شب در این مراسم گفت: ما نوکر نوکران امام رضا (ع) هستیم و به این کار افتخار می کنیم و این تاج خدمت را نباید با هیچ چیز عوض کنیم. 
حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی افزود: اگر امام هشتم(ع) به ما نگاه نکند توفیق خدمت به زائران آن حضرت را پیدا نمی کنیم.
وی گفت: موکب داری و پذیرایی از زائران امام رضا(ع) یک کار مردمی بود که به خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد هم در این مراسم گفت: تامین امنیت، اسکان و بهداشت محیط زائران امام هشتم (ع) در روزهای پایانی ماه صفر از جمله اولویت‌های مسئولان دستگاه‌های مختلف شهرستان مشهد بوده است. 
سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه به منظور تامین سلامت و بهداشت زائران، نظارت های مستمر و فوق العاده انجام اما خوشبختانه تخلف خاصی گزارش نشد.

در دهه پایانی آخر ماه صفر امسال ۱۰۴ ایستگاه در مشهد و ۱۴۸ ایستگاه میان راهی به زائران امام رضا(ع) خدمت رسانی کردند.

امسال بیش از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در روزهای پایانی آخر ماه صفر وارد مشهد شدند. 

برچسب‌ها مشهد حرم امام رضا خراسان رضوی 28صفر سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد حرم امام رضا خراسان رضوی 28صفر سازمان تبلیغات اسلامی مشهد حرم امام رضا خراسان رضوی 28صفر سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، اظهار کرد: امسال چهار هزار نفر از کردستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام (ره) به مرقد ایشان بودند چه برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد مابقی نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

شعبانی همچنین به اردوی راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار نفر نیز از استان کردستان در سال گذشته به یادمان شهدا در جنوب اعزام شدند.

کد خبر 6098055

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند