Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، عفو بین الملل بر ضرورت آزادی هر چه سریعتر شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد.

سازمان عفو بین‌الملل از متحدان بحرین خواست تا برای آزادی هر چه سریعتر شیخ علی سلمان اقدام کنند.

دادگاه تجدید نظر رژیم آل خلیفه چند ماه پیش حکم حبس ابد شیخ علی سلمان دبیرکل بزرگ‌ترین جمعیت سیاسی معارض در این کشور را تأیید کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ علی سلمان روز دوشنبه، ۲۸ ژانویه ۲۰۱۹ به همراه «حسن سلطان» و «علی الاسود»، دو نماینده سابق پارلمان بحرین در دادگاه تجدید نظر بحرین حاضر شد.

دولت بحرین این سه نفر را به جاسوسی برای قطر در جریان مشارکت در مذاکرات مربوط به حل بحران این کشور در چارچوب راهکار سیاسی قطر و آمریکا، متهم کرده است.

کد خبر 4763956

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان عفو بین الملل بحرین شیخ علی سلمان ایالات متحده آمریکا سوریه عراق ترکیه دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی ابوبکر البغدادی لبنان روسیه ایران فلسطین داعش عربستان سعودی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • رئالیسم سیاسی چیست؟
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند