Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:45:16 GMT

با جاروی جادویی هری پاتر خانه خود را تمیز کنید + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۸۵۷۸

با جاروی جادویی هری پاتر خانه خود را تمیز کنید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودرو سازی تویوتا در جدیدترین پلت فرم محرک خود «جاروی الکترونیکی» طراحی کرده که همانند جاروی جادویی داستان تخیلی هری پاتر است.

به طور حتم این جارو برای طرفداران کوییدیچ (کوییدیچ بازی محبوب جادوگران سری داستان‌های هری پاتر نوشته جی کی رولینگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان کوییدیچ با جاروی پرنده پرواز کرده و بازی می‌کنند و کلاً این بازی در هوا و با جاروی پرنده انجام می‌شود.) بسیار جذاب خواهد بود. کاربران این جارو‌ها می‌توانند با به پا کردن کفش‌های اسکیت روی آن سوار شوند و با تکیه بر چرخی که در قسمت پایینی جارو قرار دارد، به جلو سوق داده شوند و زمین را جارو کنند.

در این گزارش به غیر از تصاویر و یک نمایش کوچک از نحوه عملکرد آن که در نمایشگاه توکیو به نمایش گذاشته شد، اطلاعات زیادیدر مورد ظرفیت موتور یا باتری و حداکثر سرعت موجود آن در دست نیست. همچنین روی دسته آن گربه‌ای شیشه‌ای قرار دارد، اما توضیحی در مورد علت آن داده نشده است.

پلت فرم محرک تویوتا این اجازه را می‌دهد تا دوباره دست انسان با ماشین آلات ادغام شود و کاربران این امکان را داشته باشند که در حین کار از آن لذت هم ببرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/


جاروی هری پاتر پلت فرم جدید تویوتا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جارو تویوتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم ۳۶ ساله آرژانتینی در این بازی ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: دلیل غیبت لیونل مسی در بازی اینتر مشخص شد

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در ۷ بازی فصل عادی، او ۱۶ امتیاز با ۹ گل و ۷ پاس گل به دست آورده است. پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در ۷ بازی ابتدایی خود ۱۶ امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با ۵ بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228656 برچسب‌ها لیونل مسی

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی