Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@09:07:07 GMT

رییس مجلس و وزیر نیرو وارد ارومیه شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۸۶۴۳

رییس مجلس و وزیر نیرو وارد ارومیه شدند

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، با استقبال محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و اردکانیان وزیر نیرو لحظاتی پیش وارد فرودگاه ارومیه شدند.

افتتاح سامانه تامین و تصفیه آب شرب مهاباد و سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهرک گلمان ارومیه، بهره برداری از سامانه بهبود و ارتقای کیفیت آب شرب شهر پلدشت و افتتاح نیروگاه برق آبی سردشت از برنامه‌های علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و رضا اردکانیان وزیر نیرو به آذربایجان‌غربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

46

کد خبر 1317731

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی استان آذربایجان غربی رضا اردکانیان 13 آبان ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال سینمای ایران خودرو استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  درشبانه روز گذشته  پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری  صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

دیگر خبرها

  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام صادق (ع) به سوگ نشست
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه