Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سعیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد افزود: در صورتی که مسئولیت برگزاری نمایشگاه کتاب مشهد به اتحادیه ناشران و کتابفروشان واگذار شود نتیجه‌ بهتری به لحاظ حضور بیشتر ناشران و کتاب‌های خوب به دست می‌آید.

وی اضافه کرد: تاکنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نمایشگاه کتاب مشهد را در سطح کمی و کیفی مناسبی برگزار کرده است اما برای رسیدن به حداکثر بهره‌برداری فرهنگی و موثر در اقتصاد فرهنگ، بهتر است نمایشگاه کتاب را صنف ناشران برگزار کنند و اداره کل فرهنگ و ارشاد بر عملکرد آنها نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل موسسه انتشارات آستان قدس رضوی گفت: ماهیت برگزاری نمایشگاه و ایجاد فضایی برای عرضه محصولات ناشران همواره مورد استقبال این صنف قرار می‌گیرد و ناشران فرصت‌های این چنینی را مغتنم می‌شمارند.

سعیدی افزود: هرچه قدر بتوان بخش خصوصی و اتحادیه ناشران را در برگزاری نمایشگاه کتاب مشارکت داد و آنها را درگیر برگزاری این نمایشگاه کرد به همان میزان حضور ناشران خوب و کتاب‌های پرمخاطب در چنین رویدادهایی بیشتر می‌شود و هر چه قدر از حضور ناشران در نمایشگاه کتاب کاسته شود به همان نسبت عرضه کتابهای "زرد" و فاقد محتوای مطلوب و استانداردهای لازم نیز بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که بتوان از همه ناشرانی که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌یابند برای شرکت در نمایشگاه مشهد نیز دعوت به عمل آورد این اقدام به ارتقای کمی و کیفی بیشتر نمایشگاه کتاب مشهد کمک می‌کند.

مدیرعامل موسسه انتشارات آستان قدس رضوی گفت: این آستان با توجه به نقش حمایتی خود در برپایی نمایشگاه کتاب مشهد حضور همه جانبه‌ای داشت به گونه‌ای که همه موسسات فرهنگی و دانشگاه‌های وابسته به این نهاد، کتاب‌های خود را در نمایشگاه عرضه کردند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد از هشت تا ۱۵ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر دایر است.

برچسب‌ها به نشر مشهد آستان قدس رضوی حسین سعیدی نمایشگاه کتاب خراسان رضوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: به نشر مشهد آستان قدس رضوی حسین سعیدی نمایشگاه کتاب خراسان رضوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به نشر مشهد آستان قدس رضوی حسین سعیدی نمایشگاه کتاب خراسان رضوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات کتاب جمکران با بیش از ۵۰۰ عنوان جلد کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۱۰ عنوان تازه های نشر این انتشارات هستند.

رونمایی از کتاب‌های انتظار و مهدویت،رمان های نوجوان با موضوعات انقلاب اسلامی و سبک زندگی از برنامه‌های این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

بیش از ۷۰ اثر از نمایشگاه کتاب سال پیش تا به امسال با موضوعات مختلف و در رده‌های سنی کودک تا بزرگسال از کتاب جمکران منتشر شده که در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد. ۳۰۰ اثر نیز از انتشارات کتاب جمکران در سال اخیر تجدید چاپ شده‌اند و با چاپ جدید در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهند بود.

همچنین نشست نقد و بررسی و جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان و راویان کتاب‌های مختلف از جمله دیگر برنامه‌های این انتشارات برای نمایشگاه کتاب است.

کد خبر 6092894 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب