Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که اعتراضات مردم عراق به اوضاع نابسامان اقتصادی و خدمات اجتماعی در این کشور است اما  رسانه های معاند از همان ابتدا، تمام تلاش خود را برای ضدایرانی جلوه دادن اعتراضات مردمی در عراق به کار گرفتند.

بیشتربخوانید: سیر تا پیاز دسیسه سعودی- اماراتی علیه لبنان و عراق/ خوابی که تعبیر نخواهد شد

این رسانه های معاند حمله چند نفر معدود را به عنوان حمله "معترضان عراقی" تیتر زدند و تلویحا به حمایت از آن پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما پشت پرده این حمله آنقدر واضح و آشکار بود که بی بی سی خیلی زود و برای حفظ چهره به اصطلاح بی طرفانه خود، مجبور شد برخلاف گزارش سایت خود، در گزارش تلویزیونی، آن را افشا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته شاهدان عینی، حمله کنندگان به کنسولگری ایران در کربلا، افراد وابسته به جریان "الصرخی" هستند که با اتوبوس از شهرهای دیگر به کربلا آورده شده بودند.

محمود الحسنی الصرخی از روحانی نماهایی است که مدتی در کربلا داعیه مرجعیت دارد. پس از این ادعا هم به سرعت مورد توجه رسانه های خبری جهان به ویژه رسانه های ضد ایرانی و ضد شیعی و تحت حمایت خبری آنها قرار گرفت.

الصرخی در زمان حمله داعش به عراق، با فتوای جهاد آیت الله سیستانی برای جنگ با داعش مخالفت کرد و در کربلا آشوب به راه انداخت.

در آن زمان، درگیری میان هواداران او و ارتش عراق درگرفت و پس از این درگیری، الصرخی از عراق فرار کرده و در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس پنهان شد.

الصرخی در اظهارات و موضع‌گیری‌های منطقه‌ای خود همیشه علیه شیعیان و منافع آنان بوده و بیشتر به سود آل سعود حرکت کرده است.

گفتنی است، الصرخی و هوادارانش او را بالاتر از مراجع شیعه می دانند و می گویند حتی اگر هم الصرخی با آیت الله سیستانی در یک سطح علمی باشد، باز هم الصرخی به دلیل عرب بودن اعلم تر است! همین امر باعث شده همواره در کنار نام وی اصطلاح " مرجع تقلید عربی و عراقی" نوشته شود.

الصرخی که ادعای مرجعیت دارد، در انتخابات های عراق همواره از نامزدها و احزاب غیر اسلامی و غیر دینی به ویژه حزب کمونیست عراق حمایت کرده است!

منبع: جام نیوز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه های سیاسی ضدانقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

بر این اساس مقاومت اسلامی عراق بندر نفتی «عسقلان» در سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بیان کرد که این حمله با استفاده از موشک کروز پیشرفته «الارقب» به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • ممنوعیت استفاده از واژه اسرائیل در رسانه‌های عراق
  • تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!