Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح سه‌شنبه با حضور در کارخانه نوآوری آزادی، از یادمان افتتاح و بهره‌برداری رسمی این مجموعه علمی و فناوری پرده برداری کرد.

رئیس جمهور هنگام افتتاح رسمی کارخانه نوآوری آزادی گفت: در ماه بسیار مبارک ربیع المولود کارخانه نوآوری آزادی را با توسل به روح عظیم الشان پیامبر اسلام (ص) و با نام خداوند بزرگ افتتاح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه‌های نوآوری بازیگران جدید اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی هستند که مفهوم نوینی را از هم‌افزآیی برای فعالان زیست بوم نوآوری با خود همراه می‌آورند.

کارخانه‌های نوآوری محل تجمع شرکت‌های نوپا یا همان استارتاپ‌ها هستند و خدمات مورد نیاز و مرتبط با آن‌ها نیز بصورت متمرکز در کنار آن‌ها فراهم می‌شود و قرار است در محیط این کارخانه‌ها نوآوری بجوشد و راهکار‌های جدید برای حل مسائل موجود ارائه شود.

کارخانه نوآوری آزادی به عنوان اولین شعبه پارک فناوری پردیس در مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع در غرب تهران ایجاد شده و برای حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان تحصیلکرده و دانشگاهی کشور در این مجموعه ایجاد اشتغال شده است.

کارخانه نوآوری آزادی از ۱۰ سوله و یک بخش مرکزی تحت عنوان ساختمان U تشکیل شده است؛ سوله‌های ۱۰گانه این کارخانه نوآوری که در زمینه‌های گوناگون از جمله گردشگری و توریسم، معماری و زندگی شهری، نانو داروها، هوش مصنوعی (اینترنت اشیا)، بیوتیک، نوآوری بیمه‌ای و مالی، تولید محتوا و سلامت الکترونیک در آن‌ها فعالیت می‌شود، توسط شرکت‌های بخش خصوصی تبدیل به یک شتابدهنده یا مرکز نوآوری شده که این امر فرصت مناسبی برای تیم‌های استارت‌آپی است تا بتوانند از امکانات این شتاب دهنده‌ها و مراکز نوآوری استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی با هدف خدمت رسانی به مردم و فراهم شدن فرصت اشتغال برای جوانان استان سیستان و بلوچستان و کسب وکار در سطح استان سیستان و بلوچستان افتتاح شده است.

سرهنگ غلامرضا ملایی در گفت وگو با ایسنا افزود: هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی در کشور تشکیل شد و خدمات بسیار زیاد در حوزه‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و مردم یاری از بدو راه اندازی تا کنون انجام داده و یا در دستور کار برای انجام دارد.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی زیر مجموعه این واحد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: طی این سال بالغ بر دو هزار پروژه کوچک‌وبزرگ اقتصاد مقاومتی و عمرانی به جز کمک و خدمات مومنانه به مرحله اجرا رسیده است.

ملایی تصریح کرد: ساخت شهرک مراد آباد در حاشیه شهر چابهار که مراحل زیرساختی خود را می‌گذراند، اجرای دهکده سلامت، احداث هزار و پانصد واحد خانه مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد با کمک سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خود کمیته امداد، ساخت و مرمت خانه محرومین و چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی، اعطای تسهیلات اشتغالزایی به میزان هزار و ۵۶۰ فقره، ایجاد ۹۰۹پروژه اشتغالزایی، اهدای بسته‌های کمک معیشتی، اهدای جهیزیه، کمک و حمایت از بیماران خاص و غیره از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در طی سال گذشته توسط این نهاد بوده است.

وی با اشاره به دو سیل اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: همه دستگاه‌ها در این دو سیل اخیر در محل حاضر بوده و به فعالیت می‌پرداختند و در رأس آنها نیز استاندار در منطقه حضور داشت و جلسات ستاد مدیریت بحران در مناطق سیل‌زده تشکیل و برنامه ریزی ها صورت می‌گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را دارد
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت