Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد در نشست لزوم ساماندهی کنترل و نظارت بر ناوگان وانت بار که با حضور مدیران شرکت های حمل و نقل و صنوف وابسته برگزار شد، بر ضرورت اخذ بارنامه توسط این ناوگان تاکید کرد.

وی با اشاره به بخشنامه های قبل مبنی بر صدور بارنامه برای ناوگان وانت بار و صدور کارت هوشمند برای این ناوگان و رانندگان فعال در این بخش بر تدوام این طرح تاکید کرد و اظهار داشت: مباحث نظارتی در پیشگیری از قاچاق کالا و سایر تخلفات احتمالی این صنف ضرورت ساماندهی این ناوگان را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از این نشست بررسی مشکلات اجرایی طرح ساماندهی وانت بارها است که با توجه به اشراف مدیران انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالا و انجمن صنفی رانندگان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

صادقی راد با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین نکته های این طرح، افزایش ایمنی این ناوگان است، ادامه داد: حضور رانندگان در کلاس های آموزشی قبل از اخذ کارت هوشمند گامی در افزایش اگاهی رانندگان این بخش است.

وی اضافه کرد: کارت هوشمند ناوگان و رانندگان، دقت بر سلامت رانندگان فعال در این بخش و همچنین معاینه فنی ناوگان را شامل می شود که خود گامی در ارتقاء ایمنی خواهد بود

کد خبر 4763067

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل عمومی حمل و نقل جاده ای یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند مشهد قزوین شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل