Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:09:39 GMT

۱۲۵ کیلومتر از شبکه توزیع آب سنندج شستشو شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۹۳۸۵

۱۲۵ کیلومتر از شبکه توزیع آب سنندج شستشو شد

محمدحسین محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال ۴۸ هزار مترمکعب دیگر از مخازن توزیع آب شهر سنندج شستشو داده خواهد شد.

وی از شسشتوی بیش از ۶۲ هزار مترمکعب مخازن ذخیره آب شهر سنندج از سال ۹۷ تاکنون خبر داد و افزود: امسال بیش از پنج کیلومتر شبکه آبرسانی و ۱۳ کیلومتر شبکه فاضلاب این شهر نیز اصلاح و بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان یادآور شد: طول شبکه توزیع و خطوط انتقال و انشعاب‌های سنندج یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر و تولید سالانه آب در این شهر ۵۰ میلیون مترمکعب است.

محمدی با اشاره به اینکه در نیمه اول امسال بیش از ۲۶ میلیون مترمکعب آب در سنندج تولید شد، اضافه کرد: روزانه یک هزار و ۸۰۰ لیتر بر ثانیه آب تصفیه و وارد شبکه توزیع شهر می‌شود.

وی به گلایه مردم مبنی بر تغییر طعم آب شرب سنندج اشاره کرد و گفت: این تغییر طعم مربوط به افزایش رشد جلبک در سد قشلاق است و هیچگونه ضرری برای سلامتی ندارد، بنابراین شهروندان با اطمینان خاطر از آب شرب شبکه شهری استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری کردستان تاکید کرد: آب خروجی از تصفیه‌خانه کاملا مطمئن و بهداشتی است چرا که تمام فرآیندهای لازم برای تصفیه در آن انجام و بطور مستمر توسط آزمایشگاه‌های به روز و مجهز نیز آب تولیدی مورد پایش قرار می‌گیرد.

شرکت آبفای شهری کردستان دارای ۳۷۴ هزار مشترک آب در استان و ۱۵۱ هزار اشتراک در سنندج است، ضمن اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از خدمات این شرکت برخوردار هستند.

برچسب‌ها کردستان آب و فاضلاب سنندج آبرسانی منابع آبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان آب و فاضلاب سنندج آبرسانی منابع آبی کردستان آب و فاضلاب سنندج آبرسانی منابع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج