Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@22:02:09 GMT

مخالفت شورای شهر با جدایی ری از تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۹۳۹۶

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای شهر و در خصوص جلسه‌اش با عارف درخصوص جدایی تهران از شهرری گفت: صبحت‌هایی در این جلسه صورت گرفت.

اخبار اجتماعی-​وی افزود: برخی می گفتند انتخابات شورای شهر در شهر ری به صورت مجزا برگزار شود انتخابات مجلس به همان شکل مشترک برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن هاشمی گفت: این بحث‌ها نتیجه نداد زیرا جلسه با تأخیر برگزار شد و زمان جلسه هم یک ساعت بیشتر نبود و مجلسی‌ها صحن علنی داشتند و موقعی که ما رسیدیم ساعت ۱۳:۳۰ بود و برخی حرف‌هایشان را زده بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: برخی از اعضا مثل فرماندار شهرری حرف‌هایی زده بودند و نماینده استاندار تهران هم حضور داشت و قوانین را گفته بود و اشاره کرده بود که جدایی امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: آقای الویری هم مخالفت‌هایی داشتند و آقای رسولی هم به واسطه سابقه وزارت کشوری بودنشان حرف‌هایی زده بودند و گفته بودند این جدایی به صلاح نیست.

محسن هاشمی اظهار داشت: من هم صحبت کردم و گفتم نتیجه نظر اعضای شورا را مطرح کردم و گفتم که اکثریت مخالف جدایی شهرری و تهران هستند.

وی ادامه داد: البته یک چیزی هم به شوخی مطرح شد که شهر ری سابقه هشت هزار ساله دارد به جای اینکه شهر ری را از تهران جدا کنیم اسم تهران را بگذاریم شهرری.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انتصاب امرودی نیز گفت: من هنوز حکمی از انتصاب ایشان ندیده ام و البته من کلا مخالف چیزی هم نیستم.

محسن هاشمی درخصوص ادغام معاونت فرهنگی شهرداری با سازمان فرهنگی و هنری نیز گفت: اصلا صحبت این ادغام نبوده است و چیزی هم در این خصوص مطرح نشده است.

وی درباره اینکه امرودی روز یکشنبه رفت و آمد ویژه ای به ساختمان شورا داشته است گفت: ایشان در زمان مشاور بودن شان هم به صورت ویژه به شورا می‌آمدند و رفت و آمدهای داشتند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران استاندار تهران شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟