Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود نهتانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بوکسور موفق سیستان و بلوچستان بعد از شرکت در چندین مرحله اردوی تیم ملی و انتخابی درون اردویی مجوز حضور در این دوره از رقابت‌های آسیایی را بدست آورد.

وی کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور را از جمله موفقیت‌های این بوکسور سیستان و بلوچستان ذکر کرد و افزود: این دوره از رقابت‌های آسیایی از ۱۵ آبان در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هم‌اینک حدود ۶۰۰ ورزشکار به طور سازمان یافته در این استان در رشته بوکس مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا بیش‌از ۴۴ هزار و ۸۸۰ ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده‌اند.


 

برچسب‌ها رقابت های جهانی سیستان و بلوچستان فدراسیون بوکس فدراسیون ورزش های رزمی ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رقابت های جهانی سیستان و بلوچستان فدراسیون بوکس فدراسیون ورزش های رزمی ورزشی رقابت های جهانی سیستان و بلوچستان فدراسیون بوکس فدراسیون ورزش های رزمی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این زائران از سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی اعزام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد