Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:53:45 GMT

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۰۰۷۳

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم آباد

سرهنگ طرهانی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد صیانت از نظم و امنیت جامعه در خرم آباد آغاز شده است.

سرهنگ« محمد قاسم طرهانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: صیانت از نظم و امنیت مهم ترین رویکرد نیروی انتظامی است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه حراست می کند، اظهارداشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد قاطع خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ماه اخیر خبر داد و بیان کرد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی از ابتدای آبان ماه جاری طرح ارتقای امنیت امنیت اجتماعی در شهرستان خرم آباد آغاز شده است.

 

سرهنگ طرهانی ابراز کرد: در این راستا ماموریت های شبانه روزی در مناطق مختلف شهرستان خرم آباد اجرایی می شود.

 

وی بیان کرد:  تاکنون پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصد های صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی   47 نفر سارق شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضا دستگیر که پس از انجام بازجویی های فنی به 83 فقره انواع سرقت اعتراف  کردند .

 

فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار کرد: در بحث مبارزه بی امان با سوداگران مرگ  10  نفر که در سطح شهرستان اقدام به خرده فروشی و توزیع مواد مخدر کردند شناسایی و طی عملیات های متعدد دستگیر شدند.

 

سرهنگ طرهانی افزود: همچنین مقدار 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف   و همچنین 142 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز به منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند.

 

وی ادامه داد : 224 نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی  نیز پس از انجام کار اطلاعاتی شناسایی و تحویل دستگاه قضا شدند ضمن این که 284دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی ، حرکات نمایشی و یا بصورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و ... بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: به حول و قوه الهی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بصورت مستمر و بی امان  ادامه داشته و با تعاملات خوبی که با دستگاه قضا برقرار است برخوردی قاطع و سخت با هنجار شکنان خواهیم داشت.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد استکبار ستیزی ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی کانون های مساجد طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیروی انتظامی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس مرکزی، سردار هادی رفیعی‌کیا در جلسه شور فرماندهی انتظامی استان مرکزی در شهرستان محلات اظهار کرد: بی‌تردید اصلی‌ترین رسالت فراجا و سایر نهادهای امنیتی چیزی جز این نیست که همواره با تمام توان خود در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و در بستر فرهنگ جهادی، در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمن، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری بی منت به مردم افتخار پلیس در ارائه خدمات مطلوب به شمار می‌رود، افزود: رضایتمندی شهروندان دغدغه پلیس در ارتقا سطح خدمت رسانی در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه عزم و اراده پلیس برای ارتقا امنیت مردم و کشور جدی است تصریح کرد: پلیس تا پای جان برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان ایستاده و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

سردار رفیعی‌کیا با قدردانی از مردم استان در اجرای طرح نور و حمایت‌های مردمی در این طرح خاطر نشان کرد: مردم همواره پشتیبان پلیس در اجرای مأموریت‌های خود بوده و هستند و این همکاری و همراهی مهمترین عامل موفقیت پلیس در تأمین امنیت در جامعه به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر ضرورت حضور همه دستگاه‌ها در اجرای طرح نور اضافه کرد: اجرای طرح نور در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی با همراهی خوب شهروندان در حال اجراست.

کد خبر 747927

دیگر خبرها

  • هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم/ بی حجابی باعث بی عفتی می شود
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت