Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:18:39 GMT

تمام دولت‌ها در بوجود آمدن اقتصاد نفتی مقصرند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۰۲۵۰

تمام دولت‌ها در بوجود آمدن اقتصاد نفتی مقصرند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده صبح سه شنبه در جلسه شورای زکات استان هرمزگان اظهار داشت: زکات یکی از بخش‌هایی از جمهوری اسلامی است که باید همواره مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تثبیت نظام مالی اسلامی در جامعه را امری ضروری خواند و ابراز داشت: وقف و زکات می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه را حل و خلاهای موجود را پر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: اگر خمس در گذشته بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت، می‌شد که بسیاری از مشکلات جامعه را با خمس حل کرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تشریح کرد: متاسفانه بعضی مسائل مانند وقف، خمس و از این موارد آن‌طور که باید در جامعه مطرح نیست.

وی با ذکر این نکه که نباید برای برطرف کردن هر مشکلی منتظر دولت ماند خاطرنشان کرد: کشور نمی‌تواند دائما از طریق فروش نفت و گاز اداره شود.

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اظهار داشت: دولت‌ها همه دست در جیب نفت کردند و حال می‌بینیم که از این منابع چیزی نمانده است.همه‌ی دولت‌ها در شرایط به وجود آمده برای اقتصاد نفتی مقصرند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با بیان اینکه مردم باید نقش خود در جامعه را بیاد آورند، مطرح کرد: خداوند هرجا از نماز به عنوان یکی از واجبات دین نام آورده بلافاصله به موضوع زکات اشاره کرده است که این موضوع نشان دهنده اهمیت زکات در اسلام است.

وی زکات را باعث رشد جامعه دانست و گفت: هر شخصی که به زکات پایبند باشد می‌تواند در زندگی شخصی خود پیشرفت کند. امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ابراز داشت: با توجه به جایگاه هرمزگان در موضوع زکات عزم جدی برای گسترش فرهنگ زکات نیاز است.

کد خبر 4763707

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بندرعباس شورای عالی زکات هرمزگان یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند مشهد قزوین شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی