Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حادثه نخست، معاون یکی از مدارس ناحیه یک یزد به گوش دانش‌آموزی سیلی می‌زند که منجر به پاره شده پرده گوش وی میشود.

و در حادثه  اخیر که در ناحیه ۲ یزد رخ داد یک معلم  زن با سیلی به گوش دانش‌آموز می زند که در شبکه های اجتماعی بازتاب داشت.

یک منبع آگاه در اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با تایید این خبر به ایرنا گفت: برخلاف خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر پاره شدن پرده گوش دانش‌آموز ؛هنوز وضعیت گوش وی مشخص نیست و دانش‌آموز تحت درمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیمی متشکل از بازرسی ، حراست و آموزش ابتدایی ناحیه ۲ آموزش پرورش تشکیل شده و با فرد خاطی برخورد می‌شود.

استان یزد ۲۶۸ هزار دانش‌آموز دارد.

برچسب‌ها یزد آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد آموزش و پرورش دانش آموزان یزد آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در برنامه هفته معلم از ۶۰۰ معلم نمونه قدردانی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم با قدردانی از  معلمان و فرهنگیان مازندران اظهار داشت: هفته معلم  یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری است و در این هفته از معلمان فرهیخته تجلیل می‌شود.

وی با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید فرهیخته تصریح کرد: قدردانی از زحمات تربیتی، علنی، آموزشی جامعه فرهنگیان ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت و مرورش نسل معنوی و تاثیر تربیت متعالی در آینده دانش آموزان گفت: آینده یک مملکت و یک جامعه در گرو آموزش و پرورش است. ضرورت دارد در جهاد تبیین از نظر افرادی که با نسل جدید آشنا هستند استفاده کنیم.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه باید در مدارس تربیت پرورشی را جدی بگیریم اظهار کرد: قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده و در واقع پرورش مهمتر از تعلیم است. مدارس هیئت امنایی از قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست و باید در این مدارس همه چیز حساب شده باشد. در عین اینکه اینگونه مدارس امنایی دولتی هست باید برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای برای دانش آموزان داشته باشد.

وی گفت: شاهد همکاری مسئولین شهری هستیم و در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیئت امنایی داشته باشیم.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع  هفته معلم در استان افزود: در هفته معلم به مدارس توصیه شده برنامه با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان برگزار کنند. 

کمالی تصریح کرد: در آیین تجلیل معلم نیز از 600 معلم قدردانی می‌شود. 98 معلم منتخب شهرستانی و 9 معلم کشوری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند